Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lizzy1 schreef:Ja, lijkt mij van wel. Wij hebben op onze vereniging ieder jaar een onderlinge wedstrijd en hier rijden combinaties mee met én zonder startkaart.
Het telt dan alleen niet mee voor de winstpunten.
miriammiddel schreef:lizzy1 schreef:Ja, lijkt mij van wel. Wij hebben op onze vereniging ieder jaar een onderlinge wedstrijd en hier rijden combinaties mee met én zonder startkaart.
Maar wat dan als er een wedstrijd is, waar je officiëel en onderling kunt gaan rijden?
Moet je dan wel persé officiëel, of mag je ook kiezen om toch eens onderling te gaan?
Tiggs schreef:miriammiddel schreef:Maar wat dan als er een wedstrijd is, waar je officiëel en onderling kunt gaan rijden?
Moet je dan wel persé officiëel, of mag je ook kiezen om toch eens onderling te gaan?
Waarom zou je dat doen?
Het lijkt me dat ze op een dergelijke wedstrijd een soort onderscheid willen maken in niveau. Enerzijds de wat serieuzere ruiters, anderzijds de recreatieruiters die ook graag eens een wedstrijd starten, maar daar niet zo veel voor trainen of simpelweg dat niveau nog niet hebben bereikt.
Vraag me af of de organisatie het op prijs stelt als je met startkaart onderling start. Dat zou je eigenlijk eerst eens op je vereniging na moeten vragen.
miriammiddel schreef:lizzy1 schreef:Ja, lijkt mij van wel. Wij hebben op onze vereniging ieder jaar een onderlinge wedstrijd en hier rijden combinaties mee met én zonder startkaart.
Maar wat dan als er een wedstrijd is, waar je officiëel en onderling kunt gaan rijden?
.