Wedstrijd niet op knhs.nl

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Saar

Wedstrijd niet op knhs.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 11:30

Hoi bokkers,

Morgen heb ik wedstrijd. Nu wilde ik even het vraagprogramma zien maar de wedstrijd staat niet op de wedstrijdkalender van het knhs. Op paardensportnoordholland.nl staat de wedstrijd wel.

Is deze wedstrijd dan goedgekeurd of niet? Als het niet op de wedstrijdkalender van knhs.nl staat kan je dan beter niet starten? Ik vind het wel een beetje raar want voorheen stonden wedstrijden van deze vereniging er wel gewoon op! Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb trouwens al gezocht via google maar ik kwam er niet uit

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:33

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 11:37

Hoofddorp? Staat gewoon op de wedstrijdkalender op de KNHS-site, en dit is het vraagprogramma: http://193.173.148.61/myknhs/public/43352-60182.pdf.

listiglistje schreef:
er zijn verenigingen die het publiceren op hun eigen site of via http://www.wedstrijdplatform.nl of http://www.inschrijfsysteem.nl , weet niet of je daar gekeken hebt?

Daar heb je geen garantie of het een goedgekeurde wedstrijd is, niet goedgekeurde staan daar ook tussen. :) Alleen als ze op de KNHS website ook staan zijn ze goedgekeurd. TS doet het dus heel goed om dat zo na te checken. :j

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 11:39

Ik bedoel eigenlijk meer deze regel: klik

@Neonlight: Het is in Heemskerk :)

edit:
Citaat:
Daar heb je geen garantie of het een goedgekeurde wedstrijd is, niet goedgekeurde staan daar ook tussen. Alleen als ze op de KNHS website ook staan zijn ze goedgekeurd. TS doet het dus heel goed om dat zo na te checken.

Hier doel ik inderdaad op!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:26

Er staan best veel wedstrijden op wedstrijplatform (vraagprogramma's) van Heemskerk, maar geen enkele op de KNHS-site. Misschien nog even naar de KNHS bellen voor de zekerheid?

michellee73

Re: Wedstrijd niet op knhs.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 13:28

Heb ik ook heel vaak gehad dat ze er niet tussen staan, maar tot nu toe waren ze allemaal nog goedgekeurd. Misschien is de KNHS niet zo vlot met dat soort dingen?

Bijv als ze op het laatste moment alsnog worden goedgekeurd na wat veranderingen?

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 13:54

Neonlight schreef:
Er staan best veel wedstrijden op wedstrijplatform (vraagprogramma's) van Heemskerk, maar geen enkele op de KNHS-site. Misschien nog even naar de KNHS bellen voor de zekerheid?

Ja klopt! Tot nu toe kwam het elke keer later pas op knhs.nl dan op wedstrijdplatform. Even bellen is een goed idee, dat kan ik vanmiddag wel doen.

michellee73 schreef:
Heb ik ook heel vaak gehad dat ze er niet tussen staan, maar tot nu toe waren ze allemaal nog goedgekeurd. Misschien is de KNHS niet zo vlot met dat soort dingen?

Bijv als ze op het laatste moment alsnog worden goedgekeurd na wat veranderingen?

Dat kan natuurlijk ook nog, dat ze gewoon laat zijn. Het is natuurlijk ook Pinksteren geweest.

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-11 15:55

Hij staat er nog steeds niet op... :?

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:14

Gewoon bellen met de KNHS en geen risico's nemen. Of de organisatie vragen je het goedgekeurde vraagprogramma (met stempel KNHS) te mailen .

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:53

voor de zekerheid even bellen, had het ook een aantal keer maar de wedstrijd was gewoon goed gekeurd!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-11 15:39

Uiteindelijk is de wedstrijd afgelast maar dan weet ik in ieder geval voor een eventuele volgende keer dat ik gewoon kan bellen naar KNHS :)