afvallen en rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blubdevis

afvallen en rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 23:22

Hallo allemaal..

Ik heb eindelijk rijlaarzen laten maken op mijn maat.. Ze zijn echt geweldig en ben er heel trots op.. Ze komen over 6 tot 8 weken en daarna ga ik ook starten met wedstrijden..

Nu wil ik alleeb nog ongeveer 10/15kilo afvallen.. Nu ben.ik alleen bang dat mn rijlaarzen dan dadelijk niet meer passen.. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand me gerust stellen?

Liefs..

Anoniem

Re: afvallen en rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:42

ik kan je niet geruststellen

ik heb ooit een paar (hyperdure :') ) chaps op maat laten maken, toen werd paard kreupel, ondertussen kwam ik 20 kg aan en waren ze te klein. Toen heb ik ze breder dmv elastiek laten maken.... En toen was paard nog niet beter, toen viel ik 40 kg af en toen waren ze veuls te groot, elastiek er uit laten halen. Toen waren ze nog te groot; Moraal van het verhaal: Ik heb ze nooit kunnen dragen...

ik heb ook gratis rijlaarzen gekregen van iemand ( :D ) die waren ook goed, toen ik afviel niet meer... Maar dan heb ik het dus over 40 kg en niet over 10 a 20, ik denk dat je een vrij ruime marge hebt wbt rijlaarzen.... Denk dat het in laten nemen van rijlaarzen wel wat lastiger gaat dan van chaps

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:45

Ooit m'n Petri's laten maken dat ik 10 kg lichter was en pas ze nu nog steeds hoor. Heb ze nu al 6 jaar en altijd kunnen dragen. Misschien zijn ze met de kilo's meegerekt? Maar m'n kuiten veranderen niet echt, m'n gewicht zit meer rond m'n bovenlichaam. Worden ze ooit te ruim kun je er altijd nog dikke skisokken in doen of laten innemen als je zeker weet dat je op dat gewicht blijft (probeer ik ook maar blijf jojo-en helaas).

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:35

Ligt HEEL erg aan je bouw!
Sommigen hebben al nouwelijks vet aan hun kuiten (zoals ik) dan gaat het niet veel schelen.
Maar als je daar wel een 'laagje' heb. Dan kan het een paar cm gaan schelen inderdaad.
Ik ben nu 20 kilo kwijt, en scheelt niet heel veel bij mijn kuiten. ;)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:41

licht echt aan je lichaamsbouw en -bespiering

ik ben zo een keertje door dagelijks 2 extra paarden te gaan rijden 2 kledingmaten smaller geworden, maar geen gram afgevallen.
Mijn onderbenen waren in verhouding amper slanker geworden, omdat ik daar meer spieren gekregen had...
mijn chaps zijn nu weer op z'n kleinst door een bloeduitstorting in m'n been... dus niks met bijkomen of afvallen te maken...

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:44

Ik ben 15 kg afgevallen en mijn laarzen zaten te strak (kreeg ze wel nog dicht) en nu perfect. Had er trouwens wel ooit al een rits in laten zetten omdat ik er niet in kwam.
Denk dus niet dat je je veel zorgen moet maken, het verschil zal niet zo groot zijn dat je laarzen opeens niet meer mooi zitten.
Succes met afvallen!