bodyprotector ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dewiconzalis

bodyprotector ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 20:07

Heei heei :)

Ik heb ander half jaar geleden een ongelukje gehad met paardrijden en de ambulance was er bij enzo maar ik wou niet mee met de ambulance dus ik heb heel lang met pijn in mijn rug gehad op een ge geven moment naar de dokter gegaan maar ze konden niks ontdekken.
dus ik rij altijd met pijn.
Dus Ik had even een vraagje als ik heel lang op een paard zit zo als als ik een buitenrit maak en al even in lekkere rengalop ga dan kan ik het haast niet volhouden dan voel ik mijn rug al weer.
en ook als ik een springpacour rij dan voel ik mijn rug ook al snel en dat blijft lang pijnlijk.
En ik zou mijn sport nooit willen beeindigen daarom wil ik niet weer naar de dokter want ik ben bang dat ik dan moet stopen omdat ik nu ana eht trainen ben voor de spring wedstrijden in te gaan.
maar zou een bodyprotector ook helpen ? en zo ja zit er ook nog verschil in ?

Groetjess :D

Anoniem

Re: bodyprotector ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:09

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:11

ja idd. Anthea

Dewiconzalis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 20:14

Bedankt ik zal het even door lezen :)

Esmeralda17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:58

Ik ga naar de chiropractor, ben er zonder verwijzing van de huisarts heen gegaan. Eens in de zoveel tijd zit bij mij een zenuw klem. En na de behandeling voel ik me een ander mens. Ik kan me goed voorstellen dat je de sport niet wil opgeven maar al die pijn lijkt mij niet fijn, je lichaam geeft aan dat er iets verkeerd is. Persoonlijk zou ik toch even langs een arts gaan, vooral omdat die pijn al zo lang duurt en aanhoudt. Sterkte ermee.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:12

Je zal je buikspieren sterk moeten maken, echt! En als je in verlichte zit rijdt, moet je je buikspieren aanspannen, dan gaat je rug niet hol trekken, en hangt het gewicht van de buik niet helemaal aan de rug, maar draagt zichzelf. Daarbij de benen soepel houden om de ' klappen' op te vangen, dus de enkels losjes om door te veren en de knieën niet vastzetten,maar gebruiken om door te veren.
Vergeet dus je buikspieroefeningen niet!