Ik ben op zoek naar mijn oude, toen die tijd veulen maar nu pony/paard. Ze heten Fame toen ze verkocht werd en daarna vision/fusion volgens mijn vader maar dat weten we niet zeker. de moeder is een bonte KWPN-er. ze moest verkocht worden omdat wij der niet konden onder houden. ik zou graag de nieuwe eigenaars willen spreken over hoe het gaat enzo. ik mis der eigelijk wel wij horen niks meer van der en dat vind ik best wel jammer. ben heel erg benieuwd hoe het nu met der gaat. zouden de nieuwe eigenaars mischien iets van hun laten horen. of mensen die hier iets meer van weten. ze is geboren en verkocht in en vanuit nieuwerkerk aan den ijssel. moeder en veulen stonden toen die tijd bij een boer. een omschrijving van toen die tijd fame:
* 3 witte benen rechts achter was een klein stukje wit of helemaal niet wit. * een brede witten bless op der hoofd. * Geboren in april. * verkocht in december. * is nu ong.6 jaar oud.
Hoi,heb je misschien foto's? Heb tijd geleden een palomino merrie bijgereden, helaas besloot de eigenaresse haar toen te verkopen omdat ze er zelf niets mee kon. Leeftijd moet kloppen.
volgens mij is dit der niet :-( weet je meschien hoe ze hete of hoe lang die vrouw der had ??
Iriz
Geplaatst: 29-07-11 15:04
Weet ik niet, ik heb destijds geholpen met haar inrijden/doorrijden. Echter zei de vrouw dat ze haar nooit zou verkopen, maar vond ik haar na een tijdje toen ze goed onder het zadel liep op internet.
celiine
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-12 11:00
is er dan helemaal niemand die me kan helpen met mijn zoek toch
ik heb haar een tijdje verzorgd, maar mocht daarna helaas niet meer komen omdat de eigenaren haar wouden verkopen... maar ze is er nog:) lijkt dit een beetje?
sorry, ik zag je andere foto's, maar ze lijken dan niet. ik zou mijn ogen open houden als ik een palomino zie;)
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 27-09-12 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, editknop gebruiken aub.
celiine
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-12 21:15
ik heb alleen de foto die ik al eerder had gestuurd van der nog
dit is een foto die ik toch nog tegen kwam op mijn pc alleen toen was ze al verkocht jammer genoeg niet meer bij ons
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-09-12 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten samengevoegd, je mag maar éénmaal per maand je topic omhoog schoppen.
vandaag was ik op wedstrijd en had mijn ogen open gehouden voor palominos. er was er een die er verdacht veel op leek, wat voor styl doet je pony? cross, springen dressuur? ik heb geen fotos, maar de wedstrijd was in leusden, dus daar zal hij dan in de buurt zitten. het was een traplon, dus dressuur, springen, cross