Zadel opsturen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MerelV

Zadel opsturen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 15:30

Hoihoi,

Ik vroeg me af hoe jullie je zadel opsturen als je hem verkocht hebt? Ik kan namelijk geen enkele doos vinden waar hij in past. Hoe leggen jullie je zadel in de doos, met het zitvlak naar onder? Ik ben namelijk bang dat de boom breekt als ik het zitvlak naar onder leg.

Nou ja, ik ben benieuwd!!

groetjes merel

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:33

ik had voor mijn werk laatst een grote doos. Beetje karton om het zadel doen en in die doos schuiven.
Ik heb 'm rechtop staan. En moet ik even denken, volgens mij de voorkant (boom) naar beneden. Maar je weet toch nooit wat er gebeurt bij het postkantoor. Die van mij heeft het overleefd de verzending :)
Als je 'm gewoon stevig vast zet met karton lukt het wel.
En tja, die doos... is altijd zoeken :)

antje_vip

Re: Zadel opsturen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:35

Mijn broertje had laatst een grote stereo-installatie gekocht, daar paste het zadel net in. Dus ik had geluk! :D Ik heb het zadel erin gestopt zoals hij erin paste.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-11 15:40

Ik heb alleen niet zo'n doos, je kunt wel een doos op maat laten maken bij TNT, maar dan moet je er minimaal 25 kopen. Daar heb ik niet zo'n zin in en is ook nog eens heel erg duur. Weet niemand waar ik makkelijk zo'n doos kan krijgen en er niet heel veel geld voor hoef te betalen, bij TNT kwam de prijs met 25 dozen namelijk op 150 euro.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:28

een verhuisdoos zou ook moeten kunnen voldoen, als je de zweetbladen wegvouwt naar binnen, kosten maar 2,50 bij de gamma/karwei oid. lekker de gaten volstoppen met oude kranten of bubbeltjes plastic en dan gaat het wel goed.

ManonWL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:30

cissy schreef:
lekker de gaten volstoppen met oude kranten of bubbeltjes plastic en dan gaat het wel goed.

Gaten dichtmaken met tape aan de binnenkant ;)
Ik had mn zadel in een doos van een hoge drukreiniger verzonden.
Misschien langs de gamma/karwei o.i.d. vragen of ze een doos hebben van het model dat als voorbeeld staat.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 17:06

ik bedoel de luchtgaten/open ruimtes die je overhoudt in de doos als zadel erin zit. Die handvatgaten zou ik juist openlaten zodat de postbode de doos makkelijk kan vervoeren en er wellicht minder mee gaat gooien. misschien wel met iets erachter zodat je niet ziet wat erin zit.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-11 14:01

Dank jullie wel allemaaal, ik heb inmiddels een doos gevonden!!