Hallo,
Vorige zomer heb ik een tijdje een paard voor iemand gereden, niet zo lang maar ik heb nog nooit zoon geweldig paard gereden en daarom blijft het ook aan me knagen waar ze nu is.
Eerst even de informatie die ik weet, haar naam is officieel Zabrina, als het goed is komt ze dus uit het jaar 2004. Ze is bruin, met zwarte manen en een wit kolletje. De vader van de vader is Crack C, haar vader en moeder weet ik helaas niet meer maar misschien herken ik het wel als het genoemd word. Preciese stokmaat weet ik niet maar dit is rond de 1.60.
Haar roepnaam is/was Sabje.
Het karakter van Sab aan de hand was braaf, maar wel een echte merrie. Ze kon behoorlijk boos kijken en mensen die ze niet mag keek ze altijd heel boos aan. Wel was ze gevoelig, ze stopte netjes omdat ze gevoelig was en dus niet zomaar door het commando heen liep, maar vervolgens wilde ze welleens op haar plek gaan lopen zenuwpezen. Wanneer het paard naast haar uit stal werd gehaald raakte ze in paniek en hield dat gerust een uur vol.
Het karakter van Sab onder het zadel was ook zeer gevoelig, ze was wel gewoon ingereden maar niet helemaal lekker in de hand, ze liep heerlijk nagevelijk met heeel los contact maar zodra ik haar maar iets probeerde op te pakken kwam ze omhoog. Dit heb ik er wel een heel stuk uit kunnen rijden. Ze is niet officeel gestart maar liep wel goed, buiten de basisdingen als stap draf galop kon ze wijken en galopwissels. Ze pakte alles supersnel op en na een paar keer trainen zat het het er ook goed in. Ze bleef wel enorm gevoelig voor been en hand, maar was ook lekker te sturen op been.
Laatst bijgewerkt door Vera96 op 08-02-24 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt