Startcoupons

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xWildrose

Startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 21:30

Ik heb afgelopen zondag mijn coupons besteld, er stond dat ik mail kreeg. Nou die heb ik ook gehad. Maar is het dan automatisch van mijn rekening afgeschreven? Want heb nergens op moeten drukken voor betalen ofso ;$ Ja dit is de eerste keer dat ik ze bestel dus haha ;p En hoelang duurt het meestal, want ik moet ze eigenlijk voor woensdag hebben.

Alvast bedankt .

_KellyAV

Re: Startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 06:57

Nee volgens mij zit er een acceptgiro bij. Ik heb ze altijd vrij snel binnen. Vaak als ik ze aan het begin van de week bestel zijn ze er diezelfde week nog ;) maar bij mij gaat het geloof ik eerst nog naar die gene toe die over de startkaarten en zo gaat. Succes met je wedstrijd!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 07:23

Als het goed is zit er een acceptgiro bij?
Worden de coupons naar je huis of je vereniging gestuurd? Anders duurt dat nog wel wat langer.
Meestal heb je ze binnen 14 dagen wel in huis.

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 10:45

Ik heb ze soms al binnen een paar dagen, maar volgens mij zijn ze niet geldig totdat ze zijn betaald! Dus voordat je op wedstrijd gaat moet je wel ff het geld overmaken ;)
Denk alleen niet dat ze op wedstrijd gaan checken of je ze al wel hebt betaald :+ maar ik neem liever het zekere voor het onzekere ;)

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 16:46

zit gewoon idd een acceptgiro bij, je hebt de coupons met een paar dagen in huis, en dan kun je het bedrag zo overmaken.

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 19:24

Oke bedankt allemaal. ;p Ik hoop echt dat ze bij het secretariaat al hebben. Want ik heb ze voor woensdag nodig ..;p

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 19:31

Als jij of je ouders ervoor gekozen hebben de coupons digitaal te betalen, dan zit er geen acceptgiro bij, maar moet je via je bank betalen, dan staat de onbetaalde rekening dus bij je bankgegevens!

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-11 14:46

Ik heb ze gelukkig al binnen! Bedankt allemaal ;p