Online startkaart.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jackie1995

Online startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 17:29

Hallo,

Ik wil graag een startkaart aanvragen via de KNHS site, maar ik krijg het maar niet voor elkaar!
Heb de pony al ''aangemeld'' bij het kopje 'mijn paarden', maar als ik dan bij sportstanden & startbescheiden kijk staat hier niets over een startkaart (wat wel vermeld staat op de site als je kijkt hoe je de startkaart moet aanvragen).
Ook als ik druk op startcoupons aanvragen geeft hij aan: het is niet mogelijk om bij deze startkaart startcoupons te bestellen.

Kan iemand me misschien hiermee helpen?

Alvast bedankt!
Groetjes Jackie.

Elise95

Re: Online startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:59

Volgens mij moet dat via de vereninging. En dan kan de vereniging het online doen volgens mij.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 18:31

Als je bij sportstanden en startbescheiden kijkt, dan staat er bovenaan als het goed is een button met startkaart aanvragen.
Via die weg kun je een startkaart aanvragen en uiteindelijk ook je eerste set coupons aanvragen. Als je startkaart aangemaakt is kun je bij sportstanden en startbescheiden ook coupons aanvragen via een button bovenaan.

Als je een paard hebt aangemeld, heb je hem alleenmaar bekend gemaakt bij de KNHS, je hebtdan dus nog geen startkaart aangevraagd.

succes

jackie1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 20:43

schoentje schreef:
Als je bij sportstanden en startbescheiden kijkt, dan staat er bovenaan als het goed is een button met startkaart aanvragen.
Via die weg kun je een startkaart aanvragen en uiteindelijk ook je eerste set coupons aanvragen. Als je startkaart aangemaakt is kun je bij sportstanden en startbescheiden ook coupons aanvragen via een button bovenaan.

Als je een paard hebt aangemeld, heb je hem alleenmaar bekend gemaakt bij de KNHS, je hebtdan dus nog geen startkaart aangevraagd.

succes

heb het geprobeerd, maar als ik op sportstanden & sportbescheiden klik staat er nergens een button van startkaart aanvragen...
Bedankt iniedergeval voor je antwoord! :)

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-11 18:13

ik heb het zelfde probleem! pony aangemeld, maar hoe nu verder?

ik kan alleen een button met afmelden vinden, niet met aanmelden!

jackie1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-11 18:17

MisticRider schreef:
ik heb het zelfde probleem! pony aangemeld, maar hoe nu verder?

ik kan alleen een button met afmelden vinden, niet met aanmelden!

ja idd haha :P

lovepalomina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 22:28

Als er staat, je kan niet start lupine met dit paard bestellen, moet je hem soviso aanvinken. En staart er bij startkaart een groene 'check teken '?