Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zodat het leuk is voor mij, en ik geen groep in de weg zit. Dan zit er ook minder druk achter, en kan ik beter ontspannen.
Airborn schreef:Ik zal ze ff mailen, klinkt goed! Heb 2 keer eerder op ijslanders gereden, en dat waren beide hele plezierige ritten (op 2 verschillende locaties) Dankje voor de tip!
reina schreef:Zelf net terug van een weekje Terschelling en daar een heerlijke rit gemaakt bij Puur Terschelling. Veiligheid voor alles (op het bizarre af, veiligheidsbeugels, caps, een 'oortje' in voor als de begeleider op grote afstand is wil zeggen) en erg goed voor de paarden (goed harnachement, permanent buiten, opstapplatform etc). Ik reed in een heerlijk kleine groep (drie paarden incl begeleidster), vriendelijke en kundige begeleiding en heerlijk ontspannen gereden (lees niet krampachtig in een rijtje maar gewoon lekker naast elkaar en wisselen van plek). Het lijkt me de ideale plek voor TS, ze houden rekening met je wensen, en zijn super vriendelijk.
Lekker over het strand gegaloppeerd, door de branding gestapt, uitgewaaid en genoten van de prachtige omgeving!