Hee,, Ik mag van mijn ouders in de zomervakantie een buitenrit rijden op paarden. Langs het strand het liefst! Maar ik ben al even op zoek en kan nog niet echt iets geweldigs vinden. Kunnen jullie ke s.v.p. helpen? Misschien hebben jullie ooit zelf wel zo`n rit gedaan die jullie heel goed beviel? Waar ik dus nou op zoek naar ben: #Strandrit of anders zwemmen met paarden. #In omgeving: utrecht,gelderland, noord-holland #Zouden jullie de website erbij kunnen vermelden?
Alvast super bedankt dat jullie mij willen helpen!!!!!!
al aan manege poelenburgh gedacht? Super nette manege, strandritten van 2 uur. Rond de 38 euro dacht ik. Het is in Schoorl/Bergen in Noord-Holland. www.poelenburgh.nl
Het ligt niet ergens waar jij aan dacht, maar ponyhof is het toch ook zeker waard, heb nu al een paar keer een buitenrit daar gereden, ligt in Aagte-Kerke www.ponyhof.nl
http://www.manegegroot.nl/ Heb ik nu twee keer een strandrit gemaakt. Klein beetje 'shabby' en wat rommelig maar helemaal niks mis mee! Waren twee heerlijke ritten.
Oh? Het bloed kruipt dus toch waar je dacht dat het niet gaan kon
Yep!! Het is zooo leuk om te doen en heb er nu weer het juiste paardje voor dus ik dacht we gaan ervoor!!!
Delphi2
Geplaatst: 12-07-11 21:38
Wij maken buitenritten door het prachtige Reichswald met onze goed getrainde en brave TREC-paarden. We zitten 2 km over de Duitse grens ter hoogte van Groesbeek.