HELP! Foutje gemaakt met kringen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

HELP! Foutje gemaakt met kringen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 18:19

Oké, dit bewijst maar weer eens hoe blond ik ben. Ik heb dus met mijn aanmelding 2 verenigingen door elkaar gehaald. :o

Nu ben ik dus lid van een vereniging in de regio Utrecht in kring Utrecht west. Ik woon in Zuid west veluwe. :=

Niet helemaal goed opgelet dus (enthousiasme, me snel willen inschrijven etc. hielp ook niet echt mee)

Kan ik nu wel gewoon in mijn omgeving (Ede, Bennekom etc.) wedstrijden rijden? :o

Alvast bedankt!

edit: Heb ook al een mail naar de vereniging eruit gegooid, maar ik wil gewoon zo snel mogelijk antwoord hebben. Ik ben dan weer zo'n zenuwpees die over 10 minuten niet van d'r eten kan genieten op deze manier. :+

Anoniem

Re: HELP! Foutje gemaakt met kringen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:22

Natuurlijk kan dat :)
Al ben je lid in limburg en wil je in groningen meerijden, nog geen probleem :) Het enige is dat je geloof ik voor de selectiewedstrijden wel moet meerijden in de kring van je vereniging, als je je wil selecteren voor de regionale (gelderse, utrechtse etc) kampioenschappen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 18:22

O gelukkig! :D

Nouja, heel erg jammer dan die regionale wedstrijden :=

Eerst maar eens zien hoe we het doen, als dat straks zo goed blijkt te zijn registreer ik me volgend jaar bij een andere vereniging.. :)

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:37

Je kan wel alsnog selecties rijden hoor, het is alleen wat verder rijden waarschijnlijk ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 18:40

sharonalover schreef:
Je kan wel alsnog selecties rijden hoor, het is alleen wat verder rijden waarschijnlijk ;)

Uiteraard, maar als je vereniging onder de regio Utrecht valt, dan moet je daar selecties rijden en selecteer je dus voor de Utrechtse kampioenschappen. Terwijl als je vereniging in Gelderland is, je selecteerd voor de Gelderse kampioenschappen. Niet dat dat nou zoveel uitmaakt, maar als je gelderse selecties rijd met een utrechtse verenigingsnaam, dan kan je je niet voor de gelderse selecteren. Je kan wel starten, maar rijd dan alleen voor prijzen/winstpunten en niet voor de selectie.

Hoop dat het zo duidelijker is :o

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 18:51

:j Heel erg bedankt!