Ik ga zelf ook mee als schrijfster bij een jurylid, ik start niet en heb dus ook geen vereniging waarvoor het zou moeten.
K ben nu twee keer mee geweest en keurig verzorgd, de eerste keer mocht k eten bestellen aan de bar (friet, tosti's etc) en drinken en dat werd op kosten van de vereniging gezet. Daar heb ik ook een zak drop gekregen na afloop. De tweede keer was met hemelvaart, en daar kregen we een grote tas met drinken en koeken mee, en kwamen ze halverwege met een schaal met wafels langs de auto's voor de juryleden en de schrijfsters, echt super fijn. K kreeg daar ook direct wat te drinken en er werd gevraagd of k iets wilde eten toen we aankwamen.
Ik ga ook echt mee omdat k er super veel van leer, en het onwijs leuk vind. En k lees vaak op bokt dat mensen graag veel commentaar krijgen, dus ik doe mijn uiterste best om alles wat ze zegt op te schrijven (en das véél). Ik vroeg het me gewoon af waarom schrijfsters het niet krijgen, maar zoals jullie het zeggen is het idd wel logisch