[PG] Cora, HackneyxWelsh.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne008

[PG] Cora, HackneyxWelsh.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-11 14:58

Hoi lieve bokkers,

Ik ben op zoek naar een pony. Haar naam is Lady, maar officieel heet ze Cora (in haar paspoort).
Lady is een hackney x welsh, maar er zit ook een beetje new forest in.
Lady heeft hele fijne gangen, een heerlijke galop.
Lady kon altijd goed springen, al had je daar wel redelijk veel beenwerk voor nodig.

Verder had lady aan de linkerkant een maanoogje, blauw van kleur..

Lady komt van origine uit Luttenberg, heeft hierna een tijdje op een zorgmanege in Beltrum gestaan maar is vervolgens weer verkocht omdat ze naar de andere pony's niet erg sociaal was. Ze trapte achteruit en beet af en toe op zij.
Lady is een pony die naar mensen toe wel heel sociaal is, maar er moet een consequente ruiter op zitten.
Ik wil graag weten waar ze nu is, want ik heb haar altijd met veel plezier verzorgd en bereden en wil graag weten hoe het nu met haar gaat.

Hier volgen een aantal foto's, in dit geval waar ik er op zit :o
Afbeelding
Afbeelding
Hihi hier zit ik een beetje naar voren xD
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-38AKJD3L.jpg

Hopelijk kan iemand mij vertellen waar ze nu is, en of ze uberhaupt nog in leven is want de eigenaar van de zorgstal heeft mij verteld dat ze hoefbevangen was.. en daarom verkocht is. Maar of dat bij de verkoop vermeld is weet ik zo niet.

Groetjes Lianne
Laatst bijgewerkt door Tanja op 12-06-11 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto te veel dus deze omgezet in link en titel verduidelijkt.

PanamaD

Re: Wie weet waar deze pony is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:21

Heb je misschien een andere foto waar ik der hoofd goed kan zien? Ook vanwege der half blauwe? maan oog?

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 15:22

Sorry laat maar het is niet de zelfde pony! Sokken zijn anders