Hoelang duurt het (gemiddeld) voor je je nieuwe startcoupons binnen krijgt van de KNHS?
Aangezien ik er al twee weken op wacht ben ik hier wel benieuwd naar! ( heb de 24e wedstrijd waarbij ik ze nog moet opsturen
)Sorry mod als het verkeert staat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

mistid schreef:Wij hebben laatst op dinsdag besteld en hadden ze op donderdag in de bus. Ik zou er voor de zekerheid ff achteraan bellen.
Heb je de bevestigingsmail wel gehad? Of liggen ze niet bij het wedstrijdsecretariaat van je club? Bij mijn rijvereniging moet ik ze afhalen bij het wedstrijdsecretariaat, bij de ponyclub krijg ik ze via de KNHS in de brievenbus.
Kleinvosje, wij hebben laatst op maandag een startkaart aangevraagd en hadden hem donderdag in de bus.

kleinvosje schreef:Als je even goed op de KNHS site kijkt, is er een knop die je aan kunt klikken, waar je dan kunt zien tot wanneer de aanvragen verwerkt zijn. Startkaarten worden na twee weken verstuurd, zal met coupons hetzelfde zijn.
Duurt nu ongeveer een week voordat je ze ontvangt. Maar was inderdaad voor Juli 2010 zo dat het allemaal wat langer duurde
Gelukkig kun je nu alles digitaal aanvragen!!