Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ben er de 1e 2 weken van juli. Serenity schreef:http://www.workaway.info is misschien een idee? Je kan dan zoeken voor paardenwerk, er zijn hosts van overal in de wereld. Je wordt er meestal niet voor betaald maar krijgt gratis eten/onderdak/rijden. Voor geld kan je eventueel nog met ze mailen, maar er zitten hele leuke plekken tussen. Ik heb er goede ervaringen mee.
Gypsy schreef:Ponykampen begeleiden bij activak? Is in belgie, ontzettend leuk om te doen. Veel ga je er niet aan verdienen, dat zal ik meteen zeggen, maaaaaar het is ontzettend leuk, ik heb vorig jaar zomer 5 kampen gedraait, dit voorjaar weer een, en voor deze zomervakantie staan er weer 5 op de planning, kan er niet genoeg van krijgen!
Dit jaar was ik daar als workaway'er, en heb ik dus geen geld gekregen. Maar als ik volgend jaar weer komt wordt ik gewoon betaald. Heb eerst ook geprobeerd om het adres via google te vinden, maar dat lukt vaak niet. Je aanmelden is toch wel het handigst.