[PG] Bruine ruin Masrino 23j en Cindy (Arabier/Fjord)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mo1985

[PG] Bruine ruin Masrino 23j en Cindy (Arabier/Fjord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:48

Ik moest plotseling stoppen met het verzorgen van deze twee leukerds.
Ik werd namelijk opgenomen en ik kon dus niet meer naar ze toe.

Is er iemand weet of ze nog leven?

Liefs,

Mo1985
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 15-04-16 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijke en aangepast aan de regels van OV

AdnerB

Re: Masrino (NRPS) en Cindy (Arabier/Fjord)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 18:49

sorry TS maar dit is echt veel te weinig info over de paarden die je zoekt.
mischien als je je bericht aanpast met meer informatie kunnen mensen je helpen.

Mo1985

Re: Masrino (NRPS) en Cindy (Arabier/Fjord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 19:04

I know, daar kwam ik ook te laat achter ;)

Masrino (paard) is een bruine ruin met een wit kolletje. In de tijd dat ik hem verzorgde had hij artrose aan zijn rug. Als ie nog leeft, zou ie +/- 23 jaar oud zijn. Hij was je altijd aan het plagen. Proberen te bijten als je z'n voorhoeven uitkrabte e.d. Ook was ie onder het zadel wel fel van wat ik gezien en gehoord heb. Heb er zelf nooit op gereden.

Cindy (pony) had een mooie gele kleur en zwarte manen, staart en neus. Al was ze met poetsen heel lief, als je buiten met haar liep, was ze best pittig. Het was niet echt een pony voor kleine kinderen, al kwam ze van manege De Goudsehout. Ook had ze iets aan haar hoeven, ik weet even niet meer wat.
Masrino heeft ook even op de Goudsehout gestaan.

Toen ik ze verzorgde, stonden ze in Stolwijk bij een boer met paarden, varkens en koeien.

Liefs,

Mo1985

1susie_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:38

Hi Mo,

Ik kan even niet voor me halen wie je bent, maar de paarden waar je naar op zoek bent zijn mijn paarden. Cindy is in 2013 helaas overleden. Ze had de ziekte van cushing (PPID) en werd daardoor hoefbevangen, hier hebben we drie maanden tegen gevochten, maar het was geen eerlijke strijd meer. Ik heb moeten besluiten haar te laten gaan. Ik mis haar nog iedere dag. Ze is 23 jaar geworden.

Mas leeft nog wel, hij is bijna 26 en nog net zo ondeugend als in zijn jongere jaren. Hij doet het voor zijn leeftijd nog bijzonder goed. Ik rij nog recreatief met hem en verder is hij lekker veel buiten in de paddock of op het land.

Afbeelding

Afbeelding