Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Henkje schreef:Wel dat er heel veel muggen zaten
Als je een leuke rit zoekt met wat actie, moet je denk ik niet in de camargue zijn. De ritten die ik heb meegemaakt waren allemaal sjok sjok
Alleen de laatse keer dat ik daar was had ik wel een leuk paardje met wat pit waar ik ook mee voorop moest, want achteraan zat een toerist te klooijen op zn paard, dus daar ging de begeleider toen bij rijden xD haha
Natuur is mooi! En iedereen kan zo mee met de ritten, dus voor je vriend is het ook erg leuk
Het grootste gedeelte dat met de ritten meegaat is beginner, dus die paarden zijn er helemaal aan gewend
Het verschilt trouwens wel per gebied in de camargue waar je gaat rijden hoe mooi het is. De eerste keer dat ik er ging rijden was het heeeeel erg vlak en kaal. Eigenlijk een beetje hetzelfde als de duinen/stranden in Nederland bij Zeeland. De tweede keer dat ik er ging rijden was in een plaatsje waar je echt een beetje de bush bush in ging, met moerassen en heel veel groen. Wat lijkt je het leukst? Ingrid_V schreef:Nee gewoon lekker de natuur in gaan johHet grootste gedeelte dat met de ritten meegaat is beginner, dus die paarden zijn er helemaal aan gewend
Het verschilt trouwens wel per gebied in de camargue waar je gaat rijden hoe mooi het is. De eerste keer dat ik er ging rijden was het heeeeel erg vlak en kaal. Eigenlijk een beetje hetzelfde als de duinen/stranden in Nederland bij Zeeland. De tweede keer dat ik er ging rijden was in een plaatsje waar je echt een beetje de bush bush in ging, met moerassen en heel veel groen. Wat lijkt je het leukst?