Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
en liet hem tijdens het rijden (zachtjes- want ik zat immers op een jong paard) vallen naast de bak op het gras....buitenste schel kwam er gelijk af
Als ik weer eens wedstrijden ga rijden zal ik hem wel terug erop plakken
horseees schreef:Ik ben na een harde val met mijn cap naar de ruiterwinkel gegaan, en zij hebben hem soort van ingedrukt zoals 1997suus hierboven zegt, en hij kraakte, dus heb een nieuwe gekocht
Dus een nieuwe cap voor mij is best noodzakelijk haha! Maar ja, ik rij trouwe paarden dus vallen zal ik niet gauw doen. Zit wel te denken dat ik binnenkort es een nieuwe cap ga aanschaffen.
Zal het met me vader over hebben, we kunnen namelijk niet zo 1 2 3 een nieuwe aanschaffen. 1997suus schreef:horseees schreef:Ik ben na een harde val met mijn cap naar de ruiterwinkel gegaan, en zij hebben hem soort van ingedrukt zoals 1997suus hierboven zegt, en hij kraakte, dus heb een nieuwe gekocht
OhwDus een nieuwe cap voor mij is best noodzakelijk haha! Maar ja, ik rij trouwe paarden dus vallen zal ik niet gauw doen. Zit wel te denken dat ik binnenkort es een nieuwe cap ga aanschaffen.
Zal het met me vader over hebben, we kunnen namelijk niet zo 1 2 3 een nieuwe aanschaffen.
En als je dan een cap ophebt die kapot is gaat de werking daarvan verloren en kan je alsnog heel lelijk vallen.. Paarden zijn en blijven vluchtdieren, ze kunnen nog zo trouw en braaf zijn, heb het ook al voorgehad. Er zijn ook caps op de markt die niet zo heel duur zijn, belangrijkste is dat ze goedgekeurd zijn
fresley schreef:Tja, ze zeggen na iedere val een nieuwe cap kopen. Ik denk dat je bijna niet kunt controleren of je cap nog heel is. Maar als je aan het twijfelen bent zou ik wel een nieuwe kopen!
KirstenVosje schreef:Controleren kan niet, maar hij is in ieder geval kapot als hij rammelt wanneer je hem heen en weer schud.
1997suus schreef:OhwDus een nieuwe cap voor mij is best noodzakelijk haha! Maar ja, ik rij trouwe paarden dus vallen zal ik niet gauw doen. Zit wel te denken dat ik binnenkort es een nieuwe cap ga aanschaffen.
Zal het met me vader over hebben, we kunnen namelijk niet zo 1 2 3 een nieuwe aanschaffen.
antje_vip schreef:KirstenVosje schreef:Controleren kan niet, maar hij is in ieder geval kapot als hij rammelt wanneer je hem heen en weer schud.
haha, ja, en als hij uit elkaar valt is hij ook kapot.
1997suus schreef:OhwDus een nieuwe cap voor mij is best noodzakelijk haha! Maar ja, ik rij trouwe paarden dus vallen zal ik niet gauw doen. Zit wel te denken dat ik binnenkort es een nieuwe cap ga aanschaffen.
Dan kun je net zo goed zonder cap gaan rijden. Als je hem toch niet nodig denkt te hebben :o?
antje_vip][quote="1997suus schreef:OhwDus een nieuwe cap voor mij is best noodzakelijk haha! Maar ja, ik rij trouwe paarden dus vallen zal ik niet gauw doen. Zit wel te denken dat ik binnenkort es een nieuwe cap ga aanschaffen.
[/quote]

antje_vip schreef:Nee, dat was niet serieus bedoelt, meer sarcastisch. Omdat je zei dat je toch op brave paarden reed en niet snel valt en dat je niet zomaar een nieuwe cap kunt kopen. Daardoor dacht ik dat je een cap niet zo belangrijk vond. Ik zou geld nooit boven veiligheid stellen
Maar gelukkig vind je een cap dragen toch wel belangrijk lees ik net.
Maar ik snap je wel hoor met je sarcastischeid
. Alleen af en toe zou ik wel eens lekker zonder cap rijden vooral in de zomer!