Kür op muziek --> ik kan niks bedenken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

Kür op muziek --> ik kan niks bedenken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 21:13

Ik moet een kür op muziek maken, alleen het probleem is: ik kan echt niks verzinnen. Heb nu dit liedje uitgekozen (heb hem op mijn mobiel staan zonder tekst):
http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4

Weet iemand iets wat je daarop kunt verzinnen? Of zou een ander liedje beter zijn?

Alvast heel erg bedankt!

Sjolvir

Re: Kür op muziek --> ik kan niks bedenken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:16

Owl city Fire Flies.

Kan er zat op verzinnen, alleen paste het liedje bij mijn paard zijn gangen totaal niet.
Anders had ik het vorig jaar gebruikt.
past het bij jouw paard zijn gangen wel?

Van soort gaas, muskietennet soort deken of spinneweb maken en daarop allemaal van die kunst vliegen en vlinders maken.

Andere optie (in de zomer lastig, te veel licht) met van die lichtgevende fluo sticks in manen, staart en overal wat leuks doen.

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 21:18

Dat is idd wel een leuk idee! :)

Geen idee eigenlijk of het bij mijn paard zijn gangen past. Hij heeft op zich een best krachtige galop (voor sommige stukjes in dit liedje misschien wel handig), zijn stap en draf zijn wat minder.

In de kür moet trouwens wel een stukje middenstap zitten. Ik weet niet waar ik die het beste zou kunnen doen?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:20

Ik heb een keer een kur gemaakt op muziek van slagerij van kampen en op het rosenberg trio.. maken ook leuke muziek zonder zang :D succes!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 21:22

VErgeten erbij te zetten en met zo'n ouderwetse pyama jurk op je paard gaan zitten met
slaapmuts...

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:05