paardrijvakantie buitenland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Junior2019

paardrijvakantie buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 20:52

Ik wil op paardrijvakantie naar het buitenland welk land maakt mij niet zoveel uit.Ik hou wel van bossen heuvels en hei geen woestijn.
Maar nu komt het ik wil niet alleen en uit mijn directe omgeving is er niemand kinders of geen geld.Is er ergens een organisatie die paardenvakantie organiseerd voor als je alleen bent(ben niet alleenstaand)
Ik droom van australie maar dat is zoduur. :$

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 13:41

time-out is failliet...

Ik heb zelf wel goede ervaringen met trailfinders.

Junior2019

Re: paardrijvakantie buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 17:17

maar zijn er ook organisaties die ook alleenstaande reizen zoals je die bij gewone reizen ook hebt.Of is er een site waar je in contact kan komen met reisgnoten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 17:24

Ik ben zelf diverse malen alleen op een dergelijke vakantie geweest, dat is echt geen probleem. Meestal zijn er meerdere mensen die alleen komen, en met paarden heb je al snel een gezamelijk gespreksonderwerp.

Ik ben regelmatig naar www.ranch.be geweest, de eigenaren zorgen dat je je meteen thuisvoelt!

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 17:31

ziet er heel mooi en goed uit ga de site verder bekijken. +:)+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:05

jessie84 schreef:
maar zijn er ook organisaties die ook alleenstaande reizen zoals je die bij gewone reizen ook hebt.Of is er een site waar je in contact kan komen met reisgnoten

Genoemde organisaties organiseren reizen. Of je alleen of met een groep inschrijft, is niet van belang. Sterker nog, veel lokaties zijn via meerdere reisbureau's te boeken, dus grote kans dat je niet alleen bent.

Nog eentje die mooie reizen organiseerd: http://equi-sud.nl/site/index.htm

Ik heb nog wel een adresje, ergens in het grote niks van Wales; daar heb je buiten het seizoen serieus het risico dat je de enige gast bent. Het is mij meerdermalen overkomen. Heerlijk rustig met de kok bomen over de mooie dingen van het leven, terwijl de lekkerste gerechten worden klaargemaakt.

erica87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 14:56

Bij ons in Frankrijk kan je ook terecht, maakt niet uit of je alleen of met een groep komt.
Wij hebben veel bos en heuvels en vooral een heerlijke nog bijna ongerepte natuur. Onze website: www.paardrijvakantie.com
Erica

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:39

Heb je al gekeken op www.pradis.fr? Er loopt ook ergens een topic hierover. Leuke prijs, alles inclusief en goed voor elkaar!

corrie641

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 08:03

Hallo

Wij hebben een kleinschalige accommodatie in het Z-W van Hongarije met paarden en pony's op een prachtige locatie.

Ongehinderd door ruiterpaden kan je hier uren rijden door de Groene vallei, een beschermd bebost en heuvelachtig gebied met nog ongerepte flora en fauna.

Kijk op onze website www.csillagos-hely.nl voor alle informatie en kom tot de ontdekking dat een ruitervakantie niet duur hoeft te zijn.

Wil je meer info, mail gerust!

Groet Corrie

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 17:17

www.horse-holiday-farm.com
Hebben een oproep pagina om een ruitermaatje te zoeken, je moet voor de trektochten toch wel met 2 man zijn :)
Is in Ierland overgens, ontzettend mooie omgeving en hele mooi uitgezette routes + goed georganiseerde overnachtingen.

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 20:06

xNursiex schreef:
http://www.horse-holiday-farm.com
Hebben een oproep pagina om een ruitermaatje te zoeken, je moet voor de trektochten toch wel met 2 man zijn :)
Is in Ierland overgens, ontzettend mooie omgeving en hele mooi uitgezette routes + goed georganiseerde overnachtingen.

die oproep pagina kan ik niet vinden :D

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 20:19

rider meeting page aanklikken en dan terug bij die link kijken, ´oproepen´ staat er dan onder als tweede link.
Maar ik wil ook wel mee als je volgende week gaat of de week daarop gaat :+

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 21:33

volgende week maar gelijk gaan dan :o anders gaat het misschien weer over

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 21:40

jessie84 schreef:
Ik wil op paardrijvakantie naar het buitenland welk land maakt mij niet zoveel uit.Ik hou wel van bossen heuvels en hei geen woestijn.
Maar nu komt het ik wil niet alleen en uit mijn directe omgeving is er niemand kinders of geen geld.Is er ergens een organisatie die paardenvakantie organiseerd voor als je alleen bent(ben niet alleenstaand)
Ik droom van australie maar dat is zoduur. :$

Hallo Jessie84, wij hebben geen manege of zo... verhuren wél 'n appartement en 'n vakantiechalet aan touristen.
En hebben toevallig 2 Tennessee Walker ruinen ;-))
Beiden ervaren buitenrij paarden. Als je het leuk lijkt, kunnen we samen best wat fikse buitenritten maken hoor.
Op die manier hoef je niet alleen. Buiten paardrijden is er echt wel voldoende te doen hier.
Ik weet niet of je aan 'n bepaalde tijd gebonden bent... maar juli/augustus is het knap heet hier, daarom misschien minder goed idee.
Maar zeg in september, oktober, zelfs november kun je hier goed terecht.
Kijk maar eens even op de website, zie onderschrift.

Voor de rest: fijne vakantie!

Serenity

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 17:54

Je kan ook een soort werkvakantie doen met paarden, kost ook niet zoveel geld en je kan in ruil daarvoor rijden. www.workaway.info is een leuke site met plaatsen over de hele wereld. Je hebt nog meer sites maar die ken ik even niet uit mijn hoofd. Ik heb er goede ervaringen mee.

iien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 13:31

Deze site is echt GE-WEL-DIG!! Ook als je niet persée naar die bestemmingen toe gaat is het echt geweldig om gewoon op rond te kijken. Zit zelf te dromen van die tochten in Ijsland (a)
http://www.hippotrek.com/

Janneke1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 14:10

Hoi Jessie,

Ik heb iets leuks voor je misschien, ik ben vorig jaar naar hongarije geweest als werkvakantie, en dat was super! het is daar ontzettend mooi en er zijn verschillende mooie en leuke paarden om op te rijden.
De omgeving is echt ontzettend mooi, ik stond er iedere rit weer van versteld, heerlijke lange ritten, en kom je terug kun je lekker het zwembad induiken.
Het zijn hele vriendelijke en gezellige mensen, dus zeker een aanrader!
Ik ging erheen als werkvakantie, maar ze hebben verschillende vakantiehuisjes waar je lekker kan relaxen!

ik zal de site erbij zetten, misschien heb je er wat aan!
http://www.csillagos-hely.nl

In ieder geval, een hele fijne vakantie!

Groetjes, Janneke.

odilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 17:07

Trekruiter hier op bokt organiseert ook ruitervakanties hier in het zuiden van hongarije,zie www.luckysranch.eu Hier is het echt geweldig om te rijden in de geweldige natuur, ellenlange zandpaden waar je niemand tegen komt hoogstens herten, fazanten etc.

Emma_s_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:26

www.dupassetemps.com
Vind ik echt een aanrader. Ben er pas geweest. Nederlandse eigenaar die zowel trektochten organiseert, lessen geeft, buitenritten maakt etc. etc.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:01

jessie84, ben net terug van een week paardrijvakantie in Blond in de Limousin, Frankrijk (http://www.paardrijvakantie.com). Bokker Erica87 organiseert dit samen met haar man en het is daar echt helemaal super! Heb alleen geboekt en uiteindelijk hadden we een reisgezelschap van 3 personen. Het was echt een supergeweldige ervaring! en heuvels/bergen en bossen genoeg :D!

~Danseresje

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:08

En jessie84, was eigenlijk wel nieuwsgierig wat het is geworden?
Voor wie nog hierheen zou willen komen, en rijden op de jongste TWH (8 jaar)... wie gigantische mooie uitzichten vanaf een paardenrug wil bewonderen.... mail me of PB me hier! Ahum... paardmans wordt een beetje 'vet' van het weinig tot niets doen op dit moment! Ruiter welkom!

Junior2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-11 20:10

ik ben er nog niet uit nu ben ik weer opzoek naar een eigenpaard en ja je kan niet alles

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:12

Wij hebben ons eerste paardje verkocht aan www.paardrijdentsjechie.nl. Geen hele mooie website, maar wel super aardige (Nederlandse) mensen die goed voor hun dieren zorgen en super leuke paardrijvakanties.

xNursiex schreef:

Hier ben ik vier jaar geleden geweest, fantastisch adres. Wel redelijk prijzig (zoals alles in Ierland). :+

Caaroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:15

hippotrek.com, denk ik?