Ik ben nieuw & heb geen idee of dit goed staat en/of ik het in een topic moest vragen of twee topics moest aanmaken, aangezien ik twee kleine vragen had. (En ze zo gemakkelijker kon overzien, i.v.p. mijn twee topics zoeken, tussen duizende andere.
Vraag 1 Behoort beide tot overig, wist echter niet waar ik ze anders moest droppen ;$
Zelf ben ik te klein voor pony's, met mijn lengte van 1.78, maar ga toch liever voor de stoerdere pony — met stoere manen, gave/wat bredere bouw, nu weet ik dat er Trekpaarden zijn, vind ik deze te breed & ik houd niet van paarden met vlekken ö (meeste Tinkers) en ook niet van behang. Sorry voor zo ver, maar ik vroeg me af, zijn ook wat 'stoerdere paarden' zoals de New Forest, maa dan XL (ong. 167 hoog)?
Vraag 2
Ik ben gestopt met het rijden op een manege, aangezien drie in een jaar — acht in vijf jaar, me te veel waren. Je kreeg telkens anders les, verschillende methodes werden toegepast, kreeg.. Blabla! Nu zeggen ze de ene keer: de binnenhand bepaald op welke hand je rijdt, of 'nee. Ze hebben je dat verkeerd uit gelegd! Het is de buitenhand'
Zucht. zzz Welke hand is het?
Beetje dom iig, maar goed..
Kuzz ManinBlack ~ Soofselsoofsophie x_Black =3

Er zijn ook wel quarters die naar de 1.60 m gaan.