Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fien1 schreef:Net heb ik toevallig ook de uitspraken gelezen in de recentste P&S.
Wat mij verwonderde is dat iemand die haar pony mishandeld er eigenlijk zonder straf vanaf komt terwijl er bij ongeldige startkaarten/coupons enz. best fikse boetes volgen.
Waarom bij mishandeling dan ook niet een geldboete? (mag bij kinderen een 'zakgeld' bedrag zijn om mijn part, puur het idee)
Lijkt me juist goed om een voorbeeld te stellen dat ruw gedrag niet getolereerd wordt...
Dat raakt de KNHS namelijk rechtstreeks in de portemonnee....bv starten met oude/ongeldige coupons, wil zeggen dat die persoon eigenlijk nieuwe had moeten kopen maar dat niet heeft gedaan...daar houd de KNHS niet van. kleinvosje schreef:Dat laatste ben ik niet zo zeker van hoor, want waarom willen ze dan van die startcoupons af? Dat is dan toch een verlies van inkomsten?
Wat betreft die mishandeling, een minderjarige is ook verantwoordelijk voor alles, maar mag daarin vertegenwoordigd worden door een volwassene volgens mij. Als een kind een pony afranselt, wordt de ouder daarop aangesproken, omdat die invloed op het kind uit kan oefenen.
Willen ze van de startcoupons af??

FriesWytske schreef:Ik hoor het vaak bij de mensen die met friezen starten. Hebben dan wel een startkaart bij de fries, maar starten met een andere fries. Zodat de fries waar de startkaart bij hoort snel het sportpredikaat krijgt.