Op www.startlijsten of op www.semperfidelisgorssel.nl staan de startlijsten van alle rubrieken.

Ik had mij ingeschreven op zondag de 14e, B-paarden, maar ik hoop dat ik ivm mijn lichte hersenschudding

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reddytobias schreef:oh das nog best lang! maar gorssel kennende moet je nog een stuk lopen van het springen naar de start/DA
Scum"]
[quote="reddytobias schreef:oh das nog best lang! maar gorssel kennende moet je nog een stuk lopen van het springen naar de start/DA
Karin schreef:Valt op zich mee: de start van de cross is aan de ene kant van het zandpad en de springring aan de andere kant. Hooguit drie minuten stappen.
De waterbak in Gorssel is gaaf: de M/Z gaat over een ophaalbruggetje en de lagere klassen gaan er onderdoor (brug is dan uiteraard wel opgehaald). Stuk langs spoor klopt ook, volgens mij loopt dat tussen spoor en dressuurringen door.
Retje heeft er zin in, vertelde hij me vanmiddag.
annegti schreef:Hee reddytobias, kun je je paard niet in de regio stallen voor een nachtje? Anders blijf je heen en weer aan het crossen door heel Nederland. Heb zelf evt. wel een box over voor een nachtje maar is niet echt in de buurt.
chantal_cs"]
[quote="gomir schreef:Ik ben echt benieuwdHoop alleen niet dat de fontein aanstaat in het water...