Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
barkruk schreef:Ja ik kon zelf ook alleen maar woonwijk wegen bedenken. Maar er is nu wel een nieuwe fietserstunnel bij Delft Zuid die naar Delfgauw gaat. Dan moet je een klein stukje door de woonwijk en dan kom je op die weg waar Stal Smit en Hofsteede Oostenrijk aan liggen. En dan is het volgens mij wel haalbaar om bij de Delfse hout te komen.
Alleen hoe je dan weer veilig bij die fietserstunnel komt....
barkruk schreef:Hey goed idee! Bedoel je dan die weg die om dat ronde winkelcentrum heen gaat? Die komt uit op dat kruispunt met stoplicht toch? En dan eigenlijk beneden langs de A13 naar Delfse hout?
Nu nog gaan bedenken hoe ik bij die fietstunnel kom vanaf mijn kant..
is een stuk rustiger. 

Wij rijden meestal aan de noordkant van de foppenplas of rondje kraaiennest... barkruk schreef:Dit is inderdaad de digitale kaart van het gebied. En die kan je gratis in de papieren versie halen op het gemeentehuis in Schipluiden.
Bedankt voor het aanbod van de Kandelaarbrug, maar voorlopig probeer ik eerst even veilig rond te komen in de delen zonder treinen en bruggen, hihi.
Mijn paard heeft nog niet goed door dat hij nu recreatiepaard is en dus buiten normaal moet doen.
ShadowFax schreef:@ barkruk en spekkie: waar rijden jullie precies in midden delfland? Ik sta op een stal (particulier) en wij rijden geregeld samen, maar bijna altijd hetzelfde rondje. Ik zou wel eens een stukje verder weg willen en ook weg uit de bermWij rijden meestal aan de noordkant van de foppenplas of rondje kraaiennest...
TinaT schreef:barkruk schreef:Dit is inderdaad de digitale kaart van het gebied. En die kan je gratis in de papieren versie halen op het gemeentehuis in Schipluiden.
Bedankt voor het aanbod van de Kandelaarbrug, maar voorlopig probeer ik eerst even veilig rond te komen in de delen zonder treinen en bruggen, hihi.
Mijn paard heeft nog niet goed door dat hij nu recreatiepaard is en dus buiten normaal moet doen.
Ik wil wel met je mee! Maar paard is erg braaf en is nergens bang voor