Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Blacksmurf schreef:Hallo,
Gezellig dat je een weekje bij ons op stal komt. Wanneer kom je precies? Op zich is de ruiterroute heel goed te volgen, hij begint direct vanuit het hek. Je moet hier en daar wel even de weg weten. Je komt best een heel eind maar echt veel variaties is er ook niet, dan kan je beter naar Havelte of Dwingeloo zoals mindfields het zegt. (he nora ben jij dat?)
Ik ga in ieder geval altijd minstens 1 x met beide paarden het bos in, je mag gerust met mij mee als je dat leuk lijkt.
Volgende week zaterdag ga ik in ieder geval ochtends.
groetjes
Blacksmurf schreef:hoi,
nee Dwingeloo en Havelte is te paard niet te doen dan zal je toch even een stukje met de trailer moeten rijden. Havelte ben je in 10 min. kan je wel heel mooi rijden en is ook heel mooi wandel gebied, weet niet of je ouders daar van houden ( misschien met hond??).
Ik kom je vast tegen op stal.
Blacksmurf schreef:Hallo,
Gezellig dat je een weekje bij ons op stal komt. Wanneer kom je precies? Op zich is de ruiterroute heel goed te volgen, hij begint direct vanuit het hek. Je moet hier en daar wel even de weg weten. Je komt best een heel eind maar echt veel variaties is er ook niet, dan kan je beter naar Havelte of Dwingeloo zoals mindfields het zegt. (he nora ben jij dat?)
Ik ga in ieder geval altijd minstens 1 x met beide paarden het bos in, je mag gerust met mij mee als je dat leuk lijkt.
Volgende week zaterdag ga ik in ieder geval ochtends.
groetjes