Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miepie77 schreef:Zensation schreef:Even contact opnemen met een assurantie/verzekering persoon/kantoor. Je kan jezelf hiervoor verzekeren maar het precieze hoe en wat durf ik niet te zeggen. Deze mensen kunnen je dat haarfijn uitleggen.
weet je misschien welke maatschappijen lesgeven verzekeren?
Hyposjuhhh schreef:Waar geef je die lessen? Als er namelijk ergens op het terrein een gediplomeerde aanwezig is ben jij ook verzekerd
Sonja schreef:Voor de verzekering is de opleiding ook niet nodig, dat kan ook zonder.
maar als je je ook zonder papiertje kan laten verzekeren zou ik daar graag meer over willen weten...
Sonja schreef:Daar kan je verzekeringsaviseur je alles over vertellenDe premie is overigens wel hoger als je geen diploma hebt, maar het is gewoon te verzekeren. En die hogere premie bereken je gewoon door aan je klanten in je kostprijs.
piezze schreef:Sonja schreef:Daar kan je verzekeringsaviseur je alles over vertellenDe premie is overigens wel hoger als je geen diploma hebt, maar het is gewoon te verzekeren. En die hogere premie bereken je gewoon door aan je klanten in je kostprijs.
Das helemaal lekker, moet je als klant meer betalen omdat je instructeur geen diploma heeft. Ik zou eerder zeggen dat het goedkoper zou moeten zijn bij een niet gediplomeerd iemand.
piezze schreef:Sonja schreef:Daar kan je verzekeringsaviseur je alles over vertellenDe premie is overigens wel hoger als je geen diploma hebt, maar het is gewoon te verzekeren. En die hogere premie bereken je gewoon door aan je klanten in je kostprijs.
Das helemaal lekker, moet je als klant meer betalen omdat je instructeur geen diploma heeft. Ik zou eerder zeggen dat het goedkoper zou moeten zijn bij een niet gediplomeerd iemand.