Ik weet dat hier al enkele onderwerpen over zijn, maar de meeste zijn al wat ouder, dus ik heb een nieuwe aangemaakt
Ik wil binnenkort met mijn zus een buitenrit, het liefst in de veluwe of ergens anders in gelderland( of in ieder geval niet langer dan een uur rijden van nijmegen af) maken.
Mijn zus heeft veel rijervaring, zeker 8 jaar en ook rijles gegeven( we hebben eigen paarden gehad), ikzelf heb ook een jaar gereden toen ik jonger was, thuis op de eigen paarden tot 3 jaar terug, en voor het laatst een buitenrit in toscane gereden 1 jaar terug)
beiden kunnen dus meer dan prima stappen, draven en galloperen.
weet dus iemand een leuke manege/stal met leuke paarden, waar we met zijn 2en( dus niet met nog vreemde mensen) een buitenrit van 2 tot 3 uur kunnen maken? zonder begeleiding zou ideaal zijn, maar met begeleiding is ook geen enkele probleem( misschien vanwege de veiligheid!)
ik heb gehoord van manege arnhem en manege belevedere, zijn er mensen die hier een buitenrit hebben gemaakt? ik zou graag ervaringen horen! maar ook van andere manege's en stallen natuurlijk!
alvast heel erg bedankt!