geen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suzanv

geen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 17:32

ik rijd al een antal jaren paard en ik zou heel graag een keer een (echte) wedstrijd willen rijden.
maar het probleem is: ik heb geen paard!
ik heb wel een verzorgpony maar die is helaas te klein om mee te starten en daarbij ben ik er eigenlijk al wel wat te groot voor,
daarom kan ik sobiezo niet elke dag rijden en ook niet goed voor een wedstrijd trainen.

op de manege waar ik rij heb je wel eens een wedstrijd, maar met dressuur zijn de proefjes erg makkelijk en met springen de parcoursen heel laag. ik heb het er wel een keer met de eigenaar van de manege over gehad of ze voor de mensen die al langer reden het parcours niet moeilijker konden maken, maar dat was niet mogelijk omdat er te weinig mensen zijn die dat kunnen / willen.

weet iemand of ik zo alsnog wedstijden kan rijden?

gr suzan :*

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:56

Dan zul je toch echt op zoek moeten gaan naar een grotere verzorgpony waarmee je eventueel zou mogen starten. Of misschien dat je een pony van de manege kunt leasen waarmee je dan kunt gaan starten.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:46

ik heb ook geen eigen paard, maar aankomende zomer start ik met een paard van iemand anders. Kwestie van goed zoeken dus.

tip: goede referenties en "mond op mond reclame" geven meer kans.

Ziertje_

Re: geen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:00

Ze doen op de manege zeker de F proeven? Dat is gewoon een kwestie van steeds meedoen, want hoe langer je het doet , hoe lastiger de proeven worden. En anders moet je idd een ander paard zoeken om bij te rijden waarmee je evt op wedstrijd mag.

suzanv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 11:53

ik woon tussen de weilanden en stallen maar er staan bijna nergens paarden, alleen maar koeien.
staat er ergens een paardje tussen, kan ik of de eigenaar niet vinden of ik mag er niet op rijden.
meestal het laatste. :(

aan de manege heb ik het ook al gevraagt maar dat was niet mogelijk

en op de manege doen ze f-proeven ja, maar dat is maar een keer in het half jaar.
en meestal als die lijst er hangt staat hij twee dagen daarna alweer helemaal vol ;(

maar ik denk dat ik toch maar blijf zoeken naar een groter paard en maar hopen dat er een keer eentje tussen staat :j

MarkusHaifa1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 11:56

Gwn goed zoeken! Misschien mag je een manegepony leasen?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 13:31

En zoek eens wat verder weg dan? Als je bereid bent om een halfuur te fietsen ipv 20 minuten bijvoorbeeld, dan heb je alweer een heel stuk waarin je kan zoeken...Als je het er maar voor over hebt!

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 12:50

suzanv schreef:
ik woon tussen de weilanden en stallen maar er staan bijna nergens paarden, alleen maar koeien.
staat er ergens een paardje tussen, kan ik of de eigenaar niet vinden of ik mag er niet op rijden.
meestal het laatste. :(

aan de manege heb ik het ook al gevraagt maar dat was niet mogelijk

en op de manege doen ze f-proeven ja, maar dat is maar een keer in het half jaar.
en meestal als die lijst er hangt staat hij twee dagen daarna alweer helemaal vol ;(

maar ik denk dat ik toch maar blijf zoeken naar een groter paard en maar hopen dat er een keer eentje tussen staat :j

Je kunt ook eventueel een briefje door de bus gooien met je gegevens en je ervaringen erop en wat je zoekt.

X_Sam_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 23:14

Advertentie ophangen bij je manege, of advertentie op internet plaatsen?? Heeft bij mij ook goed geholpen :j

Rosaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:48

Verzorgpaard lijkt me dan een optie. Vraag aan die mensen van jou manege of ze iemand kennen met een verzorgpaard. Ik zelf heb er een, 1 minuut fietsen van mijn huis vandaan. Vind ik veel leuker dan de manege.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:50

Dat is dus toch op zoek naar het paard van iemand anders. Laat iedereen weten dat je een paard zoekt om mee te starten, en wie weet heb je geluk :j

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:29

advertentie op mp ? :P
dr zijn volgens mij zat mensen die een bijrijder zoeken meestal mag je daarna ook wel wat wedstrijdjes rijden :)

xxirisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 21:10

tjaa
dan zul je toch op zoek moeten naar een verzorg paard ;p