geen paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

suzanv

geen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 17:32

ik rijd al een antal jaren paard en ik zou heel graag een keer een (echte) wedstrijd willen rijden.
maar het probleem is: ik heb geen paard!
ik heb wel een verzorgpony maar die is helaas te klein om mee te starten en daarbij ben ik er eigenlijk al wel wat te groot voor,
daarom kan ik sobiezo niet elke dag rijden en ook niet goed voor een wedstrijd trainen.

op de manege waar ik rij heb je wel eens een wedstrijd, maar met dressuur zijn de proefjes erg makkelijk en met springen de parcoursen heel laag. ik heb het er wel een keer met de eigenaar van de manege over gehad of ze voor de mensen die al langer reden het parcours niet moeilijker konden maken, maar dat was niet mogelijk omdat er te weinig mensen zijn die dat kunnen / willen.

weet iemand of ik zo alsnog wedstijden kan rijden?

gr suzan :*

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 18:56

Dan zul je toch echt op zoek moeten gaan naar een grotere verzorgpony waarmee je eventueel zou mogen starten. Of misschien dat je een pony van de manege kunt leasen waarmee je dan kunt gaan starten.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:46

ik heb ook geen eigen paard, maar aankomende zomer start ik met een paard van iemand anders. Kwestie van goed zoeken dus.

tip: goede referenties en "mond op mond reclame" geven meer kans.

Ziertje_

Re: geen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:00

Ze doen op de manege zeker de F proeven? Dat is gewoon een kwestie van steeds meedoen, want hoe langer je het doet , hoe lastiger de proeven worden. En anders moet je idd een ander paard zoeken om bij te rijden waarmee je evt op wedstrijd mag.

suzanv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-11 11:53