Hoi ! ik en mijn vriendin zijn 1 jaar beste vriendinnen zondag, en willen dat vieren door een dagje door het bos te rijden! weten jullie iets? het zou leuk zijn als er iets was met water! maar hoeft niet. het liefste in de buurt van utrecht, max. een halfuurtje / 3 kwartier van Montfoort / utrecht! laat ook even weten of je er een vergunning voor moet hebben en wat je daar allemaal nodig hebt enzo! alvast HEEL erg bedankt, wij hebben er in elk geval nu al zin in !
Waratje
Geplaatst: 31-05-11 20:15
De Utrechtse Heuvelrug lijkt me wel genoeg bos voor jullie. Er zijn plekken zat waar je met de trailer heen kunt als startplek. Bijvoorbeeld landgoed Den Treek heeft goede ruiterpaden en een kaartje waar ze op staan, je moet dan alleen wel een dagkaart kopen. Die kun je trouwens kopen bij pannekoekenhuis Bergzicht en daar kun je ook goed parkeren. (dagkaarten kosten wel nogal wat....)
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 31-05-11 22:30
Rijden op de Heuvelrug kan ook gratis (dus zonder dagkaart of penning), vanuit Veenendaal, Elst of Amerongen. Bijvoorbeeld parkeren bij het Berghuis in Amerongen (kun je na afloop een lekkere pannenkoek eten ). En als je wil zwemmen moet je even in het verzameltopic kijken waar je allemaal mag zwemmen met je paard hier in de buurt.
friesiszwart
Montferlandse bossen, einde van de A12. Als je een gids mee wilt geef maar een gil. Wel is er een vergunning nodig van natuurmonumenten (a 10,00 euro) indien je die niet hebt kan ik die wel regelen.