ik ga de 2e en 3e dressuur selectiewedstrijd(kring nov) rijden. ik heb nu voldoende punten voor de L en wil na deze wedstrijden eigenlijk over. maar kan dat wel? of eerst wachten wat na de selectie komt? hoe zit dat? Ik hoorde dat er voor de B dressuur geen gelderse is?
Ik rijd in Noord-Brabant en daar heb je voor de B gewoon een brabantse, dus neem aan dat dat in gelderland ook geldt. Je mag, als je je geselecteerd hebt voor het regiokampioenschap niet tussentijds promoveren. Je moet dus B blijven rijden, als je de gelderse wil starten. je mag wel promoveren, maar dan mag je niet meer op de gelderse starten. Ik hoop dat het duidelijk is, ik ben een beetje warrig met uitleggen!
Nee hoor, voor Regiokampioenschappen mag je nooit promoveren. Wel tussen de Regiokampioenschappen en de Hippiade.
De Regiokampioenschappen van Gelderland zijn pas 12 en 13 augustus dus de vraag is of je de komende 2,5 maand nog B wilt blijven rijden als je je selecteert.
maar wanneer weet je dan of je bent geselecteert? krijg je op de laatste selectie gelijk te horen of je door bent? want ik wil ook graag snel over naar de L2 maar rijd nu ook voor het eerst selecties in de L1