info eigen pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

btjeetje

info eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 19:11

ik hoop dat ik ooit een pony heb, waarschijnlijk gaat dat ook gebeuren maar dat gaat dan nog heeeeel erg lang duren :'( in ieder geval heb ik wel veel ervaring met paarden (rij namelijk al 6 jaar paard) maar met een eigen pony komen er andere dingen bij kijken. Ik begrijp wel een beetje het gedrag van een paard, maar ik wil er graag meer over weten. Bijvoorbeeld als ik in de wei met hem sta, dan moet ik wel iets weten over zijn gedrag voor mijn eigen veiligheid. Dus wil iemand mij vertellen waar ik allemaal op moet letten en wat ik dan moet doen? alvast bedankt.

ps, ik weet het domme vragenxD maar ik wil het wel graag wetenxD
groetjesss

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:13

Je zegt dat je "al" 6 jaar ervaring hebt?

Manege ervaring neem ik aan?
De meeste veiligheid kun je niet leren uit een boekje, dat moet je ervaren en zien.
Dus nog even lekker doorgaan en veel met paarden bezig zijn, dan komt het helemaal goed!

Elin_

Re: info eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:19

6 jaar is niets hoor :n :)
Lees je goed in ,maar laat de rest gewoon in zijn praktijk goed lopen.
Neem geen arabische volbloedhengst als eerste paard ook niet ''omdat ie zo mooi is''
Mooi is leuk ,maar goed karakter is beter ;)

btjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 19:20

ja manege ervaring, ja weet ik maar iemand die ik ken heeft een pony en toen ging ie allemaal achter me aan draven en met zijn koppen schudden, en ik wist niet Cker of het speels of dreigend wasxD dus dat bedoel ik zeg maar een beetje dat gedrag weten, ik weet al het 1 of ander maar toch voor de Ckerheid als ik een eigen pony hebxD en ja ik blijf gewoon heerlijk door gaan met paarden en probeer ook zoveel mogelijk ervaring op te doen :D

btjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 19:21

Nee, wil ook een hafxD en ik wil graag een paard met een heel lief karakter:D zoals de meestenxD

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 19:22