QHP Modena rijlaars, iemand ervaring?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cvelthuis

QHP Modena rijlaars, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 21:13

cvelthuis

Re: QHP Modena rijlaars, iemand ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-11 18:09

kent niemand ze? En heeft niemand er nog ervaring mee?

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:22

Ik heb de versie zonder lak, 2 keer ritsen vervangen en na een jaar weg moeten doen omdat ze zo kapot waren.

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 16:46

Gebruikte je ze echt intensief? Zou je hem afraden?

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 14:38

Ik gebruikte ze wel heel intensief, ongeveer 10x per week. Maar nog vond ik dat ze dan snel kapot gingen, de retigline laarzen die ik daarvoor had gingen wel een paar jaar mee, die heb ik weg moeten doen omdat ik ze niet meer paste. Ook vond ik ze erg stug, ik zou nu echt niet meer terug willen, met de laarzen die ik nou heb (De Niro) voel je je paard echt, dat heb ik bij mijn vorige laarzen altijd gemist.
Het ligt er een beetje aan wat voor laarzen je zoekt, heb je nu rubbere en gebruik je deze maar 1 keertje in de week, dan raad ik ze niet af, maar als je echt intensief wilt gaan rijden ermee raad ik ze écht af. Op de Jildou zit ook een klein glimmend randje, dat was er echt heel snel af, dus ik geloof niet dat lak en steentjes het lang uithouden :)
Ik raad ze niemand echt aan, je betaald 200 euro (als je het vervangen van de ritsen, wat zeker moet gebeuren, meetelt) voor gewoon echt geen goede laarzen. Persoonlijk zou ik dan eerder voor Derby's of De Niro's ofzo gaan. Je betaald wat meer, of misschien het dubbele, maar je doet er ook wel 6x zo lang mee en ze zitten veel beter.

cvelthuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 16:28

Ik heb nu de Mondoni field op het oog, ook wat goedkoper.. ik ga ze niet intensief gebruiken, misschien 4x per week. Het is niet mijn eigen paard vandaar dat ik er niet zo heel veel aan wil uitgeven, maar toch bedankt

Sandra5002

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 13:56

volgens mij verschild het soms ook een beetje per laars.
een vriendin van mij had eerst de mondoni field en die gingen na een week elke dag rijden al stuk.het leer werd wit. dus wij terug naar de winkel. en nu heeft zie dus die QHP laars al 5 weken ongeveer en die zien er nog super uit. heel apart ik denk dat je moet gaan kijken wat je het mooist vind en wat het lekkerst zit :)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 16:50

Ik heb de gewone van QHP gehad.
Daar had ik ook een topic over gemaakt...
Ik heb 2 paar gehad, dus vier ritsen :)
Alle 4 zijn kapot gegaan, 3 gemaakt en alledrie weer kapot :)

Dus ja...
ik ben er niet zo over te spreken.