Ik wil heel graag een nieuw rijjasje aanschaffen (dressuur), echter wil ik graag een aparter jasje. Dit wil niet zeggen dat ik een knalroze jasje wil, maar gewoon een met aparte stikjes, of bepaalde print op zakjes oid.
Weten jullie waar je bijzondere rijjasjes kunt kopen? Goede pasvorm is een must en ik heb geen ongelimiteerd budget; ik blijf het liefst onder de 300 euro.
Heb al jasjes gezien van Animo, Couture Hippique en Juuls Jackets.
Animo vind ik te gewoon als ik zie wat je er voor moet betalen. CH vind ik ook erg duur en ik kan ook niet zo goed de gehele collectie vinden. Ze hebben wel erg mooie dingen. JJ vind ik ook erg duur in verhouding tot de mogelijkheden, maar wellicht zie ik dat verkeerd.
Groetjes,
Esmee.

Persoonlijk vind ik dat engelse voor dressuur ook wel mooi. Weet niet wat ze op dit moment allemaal hebben maar het is wel een hele betrouwbare site.
Heb er verder 1 keer iets over gelezen op bokt, maar voor de rest.
Heb wat rondgekeken op de site maar vond ook niet echt iets speciaals, maar goed, misschien dat je dat dan nog door kan geven ofzo. Voor 400 euro koop ik dan liever een heel mooi Kentucky jasje, ieder z'n smaak.
ik ben maar weer vertrokken toen....