Aparte rijjasjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Aparte rijjasjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 14:17

Ok, ik heb de hulp van Bokt nodig, omdat jullie altijd de beste zijn in het vinden van de perfecte prijs-kwaliteits verhouding van producten. :D

Ik wil heel graag een nieuw rijjasje aanschaffen (dressuur), echter wil ik graag een aparter jasje. Dit wil niet zeggen dat ik een knalroze jasje wil, maar gewoon een met aparte stikjes, of bepaalde print op zakjes oid.
Weten jullie waar je bijzondere rijjasjes kunt kopen? Goede pasvorm is een must en ik heb geen ongelimiteerd budget; ik blijf het liefst onder de 300 euro.

Heb al jasjes gezien van Animo, Couture Hippique en Juuls Jackets.
Animo vind ik te gewoon als ik zie wat je er voor moet betalen. CH vind ik ook erg duur en ik kan ook niet zo goed de gehele collectie vinden. Ze hebben wel erg mooie dingen. JJ vind ik ook erg duur in verhouding tot de mogelijkheden, maar wellicht zie ik dat verkeerd.

Groetjes,
Esmee.

_Roxanne

Re: Aparte rijjasjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:18

Jaemo, standaard model is volgens mij 220 euro en kan ook op maat gemaakt met alles erop en eraan voor 300(dacht ik)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:19

Ik zag laatst hele leuke jasjes van Horsea (?), in ieder geval Daisies op bokt, die weet daar meer van. Misschien haar even vragen?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 14:37

Dank voor jullie input! Jeamo ziet er ook goed uit en heb inmiddels contact opgenomen met Horsea!

Vionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:45

Ik heb ook een beetje rondgekeken, ik weet niet of je het wat vind;
Toon nauwsluitende jas! Peferkte fit,
veel kleine details - zoals geborduurd logo op de mouw,
Knoppen met kroon, ritsen op de mouwen -
maken dit jack bijzonder!
249,90
Vertaalt van site^^
Afbeelding

Link: http://www.spooks.de/product_info.php?i ... acket.html

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 14:52

Vionaa schreef:
Ik heb ook een beetje rondgekeken, ik weet niet of je het wat vind;
Toon nauwsluitende jas! Peferkte fit,
veel kleine details - zoals geborduurd logo op de mouw,
Knoppen met kroon, ritsen op de mouwen -
maken dit jack bijzonder!
249,90
Vertaalt van site^^
Afbeelding

Link: http://www.spooks.de/product_info.php?i ... acket.html

Dat vind ik een prachtig jasje, Alleen wel meer een springjasje dan dressuur kwa uiterlijk

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 15:18

Die is zeker heel erg mooi Vionaa, ik ga eens op de site spieken!
Anthea: klopt, die zie ik vaak voorbij komen, echter heb ik nog niet hét jasje gezien en dan ook nog in mijn maat.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:30

Tip van Anthea ga ik in mee. Ik heb ook een jasje van Vief en ik ben er superblij mee. Erg sjiek, kom je niet gauw ergens anders tegen en toch was die van mij maar 80 euro! Fijne pasvorm, ik ben erg smal van boven en dit jasje zit mij als gegoten :j

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 15:35

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 15:59

HAR-->RUI

loenloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 16:03

Die jasjes van jeamo zijn echt leuk. Kun je zelf samen stellen etc. Maar ik meende dat de vanaf prijs pas met €399,- begon?? Kan zijn dat ik het mis heb, zag ze laatst in een ruiterzaak hangen.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 17:07

Ik heb mijn jasje bij frogpool.co.uk besteld. Alles is netjes aangekomen :) Persoonlijk vind ik dat engelse voor dressuur ook wel mooi. Weet niet wat ze op dit moment allemaal hebben maar het is wel een hele betrouwbare site.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-11 19:29

Hyposjuhh: ik krijg een site over krabpalen en kikkers als ik naar die website ga. :P

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:50

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 15:25

smeetjoew schreef:
Hyposjuhh: ik krijg een site over krabpalen en kikkers als ik naar die website ga. :P

Sorry, zat al te twijfelen
http://www.frogpool.com/

foxof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 07:45

is het wel vertrouwt te kopen bij die sites online, niet dat je dan niks gestuurd krijgt na je betaling braaf gedaan ?

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 10:06

Ik lever mijn jasjes vanaf €429,- : www.juulsjackets.com
Voordeel is dat ze volledig op maat worden gemaakt, (dus geen semi-maatwerk!) en keuze uit ontzettend veel stoffen, en verschillende modellen.
Misschien ietsje duurder dan 300,- maar zeer goede prijs kwaliteitsverhouding ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:09

Ik vind 429 euro een heleboel geld voor een jasje van een onbekend 'merk', jeetje :=

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:22

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:32

Anthea schreef:
Ik vind 429 euro een heleboel geld voor een jasje van een onbekend 'merk', jeetje :=

Onbekend?? Ik vind Juuls niet heel onbekend eerlijk gezegd. Plenty reclame op bokt, volgens mij wel via twitter en andere te volgen. Poosje geleden op concours gezien met een stand.
Moet je kijken wat je er voor krijgt!!! Customized, volledig maatwerk... Ik vind 429 euro dan niet duur, ook al heb ik het er zelf niet voor over.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 13:41

Vind Juuls Jackets er mooi uit zien, maar ruim 400 euro wordt me echt te dol. Vind 300 al heel veel geld...

LL: ik heb nu een grijs pikeur jasje; springmodel. Kleur maakt me weinig uit, maar het moet wel matchen met hoedje/cap en laarzen. Laarzen zijn zwart en hoedje wordt ook zwart, hooguit donkerblauw. Dus het is wel mooi als er een zwart detail in het jasje zit, verder maakt kleur niets uit.

Ik ga mijn jasje helemaal zelf "ontwerpen" via Janssen ruitersport (zoiets?). Dat kost rond de 250 euro. Dat is ook de leverancier van andere merken die hun jasjes laten ontwerpen via de klant. Dus denk dat dat het wordt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:46

Janine1990 schreef:
Anthea schreef:

Onbekend?? Ik vind Juuls niet heel onbekend eerlijk gezegd. Plenty reclame op bokt, volgens mij wel via twitter en andere te volgen. Poosje geleden op concours gezien met een stand.
Moet je kijken wat je er voor krijgt!!! Customized, volledig maatwerk... Ik vind 429 euro dan niet duur, ook al heb ik het er zelf niet voor over.

Ik heb geen twitter :') Heb er verder 1 keer iets over gelezen op bokt, maar voor de rest. :n Heb wat rondgekeken op de site maar vond ook niet echt iets speciaals, maar goed, misschien dat je dat dan nog door kan geven ofzo. Voor 400 euro koop ik dan liever een heel mooi Kentucky jasje, ieder z'n smaak. :D

TS, laat je het eindresultaat nog zien? :)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 13:48

smeetjoew schreef:
Ik ga mijn jasje helemaal zelf "ontwerpen" via Janssen ruitersport (zoiets?). Dat kost rond de 250 euro. Dat is ook de leverancier van andere merken die hun jasjes laten ontwerpen via de klant. Dus denk dat dat het wordt. :)

Is dat die uit Oisterwijk? Daar ben ik ook geweest voor een jasje, maar die vielen enorm tegen in het echie daar :o

Ik dacht ook slim te zijn...dacht dat José Kouwenhoven (couturehippique) daar haar jasjes liet maken,
nou die man had geen flauw idee waarover ik het allemaal had :)) ik ben maar weer vertrokken toen....

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 13:53

Nooooo. Dat was idd CH die bij hen hun jasjes liet maken... Kak. :')
In welk opzicht vielen ze tegen dan? Qua kwaliteit ofzo?