Ik zit met een probleempje. Ik heb nog maar een paar startcoupons (dressuur) en wilde nieuwe aanvragen. Als ik op nieuwe coupons bestellen klik krijg ik de melding 'het is niet mogelijk om bij deze startkaart startcoupons te bestellen.' Nu heb ik wat problemen gehad met mijn startkaart omdat mijn vereniging me had ingeschreven als paard en bij de KNHS kwam ik eruit al pony. Ging erg vreemd, heb heel wat afgemaild en gebeld maar sta nu als paard ingeschreven. Zou het hierdoor kunnen komen of moet ik iets activeren?
Ik word het bellen met de KNHS een beetje zat, het duurt minimaal 15 minuten voordat ik de juiste persoon aan de lijn heb. Kunnen jullie mij helpen?
heb je misschien het paard wel aanvingt? als je geen paard aanvingt staat er namelijk, je kan geen startcoupons bestellen met dit paard ofzo.
Kabouterdans
Geplaatst: 28-05-11 19:03
Het kan best dat je rijvereniging het aanvragen van coupons in eigen beheer wil houden en je ze daarom niet via www.mijnknhs.nl kan bestellen. Even contact opnemen met je rijvereniging.
__Nicky
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-11 19:19
lovepalomina schreef:
heb je misschien het paard wel aanvingt? als je geen paard aanvingt staat er namelijk, je kan geen startcoupons bestellen met dit paard ofzo.
Stom! Nu lukt het idd wel!
Silence