[PG]orchids windsor

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jessebes

[PG]orchids windsor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-11 21:03

hoooi bokkers!
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe pony orchids windsor, nou ben ik benieuwd wie deze pony kent.
Hij is een vos 13 jaar oud en hij komt uit de buurt bij aalsmeer 1.53 stokmaat. Hopelijk ken iemand iets meer vertellen over deze lieve pony.
Alvast bedankt!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 13:46

Roosje1978

Re: [PG]orchids windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 09:18

Via google kan ik vinden dat hij onder Tessa Bosman in elk geval L2 bij de paarden heeft gelopen (2006), en daarna met Ilse de Groot in elk geval M2 bij de pony's (2009). Gezien beide startlijsten denk ik dat je de vorige eigenaren in de buurt van Amsterdam/Hoofddorp moet zoeken. Heel veel succes!!

Riaa_

Re: [PG]orchids windsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 16:40

Hey Ja, hij heeft jaren op Funny Horse gestaan.. In inderdaad hebben diegene hierboven hem gereden. Tessa woont in Amstelveen, dus misschien via Hyves en facebook op te snorren, Ilse de Groot ook.
Succes!

jessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 19:18

Bedankt voor jullie reactie! Ik heb tessa kunnen vinden op hyves kan ik vast meer aan vragen als jullie nog meer weten graag!

Tesssz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-11 12:38

Hoi Jessebes,

wat ontzettend leuk dat je opzoek bent naar de vorige eigenaren en het verleden van Windsor. Ik hoorde via via dat windsor weer was doorverkocht en typte uit nieuwsgierighied net zijn naam in op google en kom op jouw berichtje terecht. Echt super leuk!! Ik kan je 100 uit vertellen over windsor maar zal het hier redelijk kort houden ;)

Ik heb Windsor gekocht toen hij drie jaar oud was van een vrouwtje die jonge ponies zadelmak maakte en dan doorverkocht (uit Mook bij Nijmegen in de buurt) Hij komt idd van Orchid's paardenmelkerij waar zij hem vandaan heeft. Is trouwens erg leuk om en keer te bezoeken, z'n ouders stonden er nog toen ik er was. Ik heb hem zelf 6 jaar gehad. Heb de laatste 2 jaar wedstrijden met hem gereden en tot de M1 met winst gekomen. Hierna moest ik hem met veel pijn in mijn hart verkopen omdat ik ging studeren in Wageningen en hier op kamers ging. Mijn ouders wouden hierdoor niet meer de stalingskosten betalen en ik kon het zelf niet bekostigen. Ik heb hem verkocht aan een meisje bij mij op stal genaamd Ilse. Zij heeft hem volgens mij 2 jaar gehad en is met hem doorgereden tot de Z1. Hierna is hij naar een ene Jaimy gegaan in de buurt van Weesp waar jij hem waarschijnlijk vandaan hebt.

Oja en ik heb zelf nog die site van all breeds pedigree ingevult, echt grappig dat dat ook is gevonden.

Ik heb zelf ook nog een vraagje. Ik zou het heel erg leuk vinden om hem nog een keertje te zien. Als je daar geen zin in hebt dan moet je dat eerlijk zeggen, maar ik zou het echt ontzettend leuk vinden om mijn oude vriendje nog een keer te bezoeken. Ik heb pas sinds kort een account op bokt dus weet nog niet hoe het hier allemaal werkt, maar zie net dat je hier privé berichten naar elkaar kan sturen. Dus als je het leuk lijkt dan kan ik je daarmee mijn contactgegevens sturen. En je natuurlijk nog veel meer vertellen over Windsor met heel wat foto's!

Liefs,

Tessa