Ik heb een geweldige leuke E-pony, vos, dochter van Scarlett en de Steegeind en Isarco. Mijn pony heet Althaia van de Bulksehoeve. Ik heb haar stamboom doorzocht, maar heb nog geen afbeelding van Scarlett kunnen vinden. Volgens mij lijkt mijn pony op haar. Ik ben op zoek naar een afbeelding van Scarlett van de Steegeind en naar informatie over haar. Wie kan mij daarbij helpen?
gevonden via google: Op de tweede plaats stond Scarlett van de Steegeind (Nieuwmoed's Nepal x Ismaël ox) met Annemarie van de Laar. Scarlett werd gefokt door W. van Vlijmen-Harbers in Lithoyen en is eigendom van J.P.M. van de Laar in Kerkdriel. komt via deze link: http://www.nrps.nl/nieuws/oedenrode190703.html
Die tekst ken ik ook en is al heel oud. Ik heb heel veel gegoogled, maar geen foto gevonden Scarlett is volgens mij recent verkocht. Er is een link naar Marktplaats, maar de advertentie is er niet meer. Toch bedankt voor je bericht.
MarianStorms
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-12 09:40
Ene Diejee heeft een bericht gestuurd, maar ik kan dat bericht niet vinden op bokt. Zij zou foto's hebben van Scarlett. Ben benieuwd!
rene27
Geplaatst: 11-02-13 18:41
hoi
ben je nog op zoek naar scarlett vd steegeind?.ze is een paar jaar van mijn dochters geweest en is vorig jaar verkocht . ze staat in tilburg .