Door wie laten beleren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sieppus

Door wie laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 16:03

Ik heb een 4 jarige fries, hij kent zo goed als alles. (zadel, hangen, erop zitten)
Maar zelf heb ik het gevoel dat ik te lief ben om hem zelf door te leren, ook al zou ik het wel kunnen.
En ik wil gewoon dat het goed en met rust gebeurt, het moet geen slechte ervaring voor hem worden.
Door wie hebben jullie je paard laten beleren?

Rider01

Re: Door wie laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:04

Dan denk ik dat een instructrice misschien een optie is?

Wegbrengen krijg ik zelf altijd de kriebels van maar dat is persoonlijk :P

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:10

Bij ons op stal wordt met Friezen gefokt. Zij laten alle paarden beleren zowel onder het zadel als voor de kar bij: http://www.stalhouderijmeijer.nl

Hoor alleen maar positieve geluiden over hen tot nu toe en zie ook allemaal rustige netjes aangereden paarden terug komen bij ons op stal. Misschien kan je daar eens informeren.

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 16:10

Dat begrijp ik ,ik vind het ook niet zo'n tof idee. Maar hij moet gewoon wel de tijd hebben om het op een rustige manier te leren. En dan elke dag zo'n iemand op stal is ook zoiets.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:11

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 16:20

MarliesV schreef:
Bij ons op stal wordt met Friezen gefokt. Zij laten alle paarden beleren zowel onder het zadel als voor de kar bij: http://www.stalhouderijmeijer.nl

Hoor alleen maar positieve geluiden over hen tot nu toe en zie ook allemaal rustige netjes aangereden paarden terug komen bij ons op stal. Misschien kan je daar eens informeren.

Ik ken Meijer, ik zal ze eens bellen. Ik had hier helemaal niet aan gedacht! Hoe dom!!! :')