Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

doerakje schreef:maar dat was met het zelfde paard of niet marnixx? m2 bij de pony's en toen heb je die pony bij de paarden uitgebracht?
Citaat:Klassenindeling en nieuw gevormde combinaties
Een nieuwe combinatie kan door middel van de inschalingstabellen achterin dit reglement bepalen in welke klasse moet worden uitgekomen op wedstrijden. Bij het vormen van een nieuwe combinatie (paard/pony-ruiter) zal deze combinatie geplaatst worden in de hoogst gemeenschappelijke klasse (dit geldt voor alle niveaus). De hoogste klasse van een ruiter is die waarin ooit een winstpunt is behaald. De hoogste klasse van een paard is die waarin door het paard ooit een winstpunt is behaald.
Citaat:Verjaringsregeling
Indien een ruiter, een paard of een combinatie meer dan 3 jaar (36 maanden) niet meer is uitgekomen in de hoogste klasse waarin een winstpunt behaald is, bestaat de mogelijkheid om schriftelijk dispensatie aan te vragen om lager ingeschaald te worden dan in de inschalingstabel staat vermeld.

Annumarie schreef:Falona: als ik er niet uit kom ga ik dat uiteraard doen. Maar ik had verwacht met al die kenners hier dat er wel een duidelijk antwoord uit zou komen