omdat het via de manege lastig word en ik het daar ook echt ga proberen na te vragen wil ik hier als extra optie de vorige eigenaar, verzorg(st)er of stalgenoot van mijn verzorgpaard Iwan opsporen. Ik zou graag wat foto's van vroeger willen zien of wat informatie over zijn 'vorig leven'. en voor degene die ik zoek zijn recente foto's ook leuk natuurlijk! Hier wat feitjes over iwan:
Naam: Iwan.
Leeftijd: april 1990, (21 jaar nu).
Kleur: vos, met bles en 2 wite voetjes achter.
1.70/1.80 m hoog.
Zijn karakter is lief, zachtaardig maar wel een beetje jong van geest. als hij zich goed voelt kan hij een vrolijke bokkesprong maken, wat hij niet heel vaak doet. als je ernaast staat kan hij nog wel eens drammerig zijn, denk aan bedelen voor snoepjes o.i.d. Hij is snel onder de indruk van zijn omgeving en braaf aan je hulpen tijdens het rijden.
Van een vorige instructeur heb ik vernomen dat iwan springgefokt zou zijn en concoursen heeft gelopen in het verleden. deze instructeur is al een poosje niet meer werkzaam op onze manege. Hier een aantal foto's:
recent;

afgelopen najaar;

ik hoop dat iemand er wat mee kan, of iemand denkt 'hey! die ken ik.' het is niet zo noodzakelijk dat ik diegene vind, ben wel heel erg benieuwd!
groetjes!