Trailer opknappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Trailer opknappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 21:54

Ik en mijn vriend hebben een trailer gekocht en willen die wat opknappen. Het gaat om een Ifor Williams van 1983, een heel oudje dus. Nu zijn we dus opzoek naar wat onderdelen. Ik heb al gegoogled maar kan nog niet iets vinden. We zoeken een remgeleiderstangetje, en de veertjes die naar de remtrommels gaan ( die de remstangen terug trekken). En we zijn ook nog op zoek naar een nieuwe vloer, rubber heeft onze voorkeur boven een gietvloer. Weten jullie bedrijven die dat soort dingen hebben?

ElCamino

Re: Trailer opknappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 09:05

Gewoon bij de dealer onderdelen bestellen, heb je nieuw spul en meteen het juiste.

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 10:52

Inderdaad, het grote voordeel van Ifor Williams is dat je alle stukken apart kan nabestellen bij de de dealer.
Ik heb een Ifor uit 1998 die ook helemaal opgeknapt is met stukken die we apart nabesteld hebben via de Ifor Williams dealer. Enkel de wanden en de bodem (alu) hebben we niet orgineel van Ifor Williams omdat het prijsverschil wel behoorlijk was en het geen meerwaarde leek voor de kwaliteit van de trailer.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 21:41

Oke, zal eens een dealer bellen. Elfie, jou trailer is wel een heel stuk jonger dan die van mij. Die van mij is dus van 1983, google kent het type nummer niet eens := .

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:57

Niet via de dealer bestellen, maar zelf in Engeland via internet: *klik*