Vorige periodes ging het erg goed! Dresuur .. springen ..buitenrijden .. no problemos! ,maar na een korte stop en nog wat trainingen .. kwam de volgende periode.. weer een slechte.
Dat gejojo was een korte periode voorbij.. En nu naar een korte vakantie lukt het niet goed..
Ze is tegendraads..Kent geen regels meer .. Loopt overal doorheen (figuurlijk en letterlijk
)En ik weet niet wat ik fout doe.. vandaag zei de hoefsmid ook dat ze anders was dan anders..
Voor we echt gaan springen moet de dresuur echt contstant worden (dus niet periode 1 > goed .. daarna weer minder dan ging het weer veel beter etc)
Meranti houd veel meer van springen dan van dresuur ,maarja het moet even.. En buitenrijden vind ze ook geweldig! Maar nu op buitenrit is ze alleen maar aan het drammen en druk zijn etc..
Waarom?
Moet ik haar laten nakijken? (volgens mij past alles nog steeeds) , tandarts is pas geweest voor de rest kan ik niets verzinnen..
Wat is het?
Groetjes Elin!

,maar het veranderd.. soms dan rijden we aan 1 stuk door en gaat het met alles toppie ,maar dan opeens lukt het simpelste niet en dan.. ja ..
)