Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lynn_Nikita schreef:en beide?
Tigra_ schreef:Heb je dit al met je huidige verzorger besproken dat je eigenlijk wil dat ze minimaal 3x per week komt en dat als ze dit niet kan dit in de toekomst een probleem gaat worden? Het zou fijn zijn voor je verzorger als ze daarvan op de hoogte is en misschien dat het nu tijdelijk is en krijgt ze in de toekomst wat meer tijd voor.
. Ik heb er namelijk 1. Melanie komt 3x in de week bij maan. Ze mest stal en 1x in de week het land in de zomer. Is zuinig op mijn spullen en doet alles in en om stal. Ze gaat super leuk en lief met maan om. Is enorm trouw, en helpt me altijd uit de brand wanneer nodig. Ook als maan ziek is, en ze een aantal weken niet kan rijden komt ze gewoon om te wandelen en poetsen. Kortom, ben super blij met haar. Ik betaal haar niet. Ze mag vrijwel alles met maan. Ik heb haar gevonden door bericht op een hyve van een manege te zetten. Ze was net 14 toen ze met maan begon.

Maar dat ze er wel bij is), Meehelpen met de waterbak even schoonmaken. Dus borstel erdoorheen. En dan vullen we hem.