Vakantiewerk paarden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Vakantiewerk paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 12:16

Voor in de vakantie wil ik heel graag een baantje in de paarden. Dit is altijd al een droom van me geweest en nu heb ik er eindelijk genoeg tijd voor! Het maakt niet uit wat ik moet doen, als het maar met paarden en tegen betaling is. Ik woon in Rotterdam, dus wel een beetje een vervelende plaats om iets dichtbij te vinden, maar ik hoop dat jullie iets weten in zeeland ofzo?

Groetjes

aman1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 16:18

Wat ik altijd deed is op internet opzoek gaan naar stallen of maneges en vragen of ze iemand nodig hebben. Had altijd vrij snel al wat gevonden :) Soms hebben ze ook al vacatures op de site staan.
Of op marktplaats kijken, ik heb 2 keer daar werk gevonden als stalhulp en verzorger op springstallen waar ik meteen kon gaan werken!
Is echt het proberen waard!

dohoef

Re: Vakantiewerk paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 11:04

Ik zou gewoon bij de maneges bij jou in de buurd aan bellen om te vragen of ze nog mensen kunnen gebruiken voor klusjes om te helpen met ponykamp ofzo. Je moet echter geen vetpot verwachten (leiding van ponykampen worden meestal vet onderbetaald, maar doen het omdat ze het leuk vinden). Als je echt geld wilt verdienen kun je beter de ochtend krant ofzo gaan bezorgen en verder een verzorgpony zoeken voor de rest van de dag.