Die heeft een tijdje op mijn manege gestaan ja. Mag ik vragen waarom je dat wil weten?
pareltje66
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-11 20:36
hee leuk een reactie allereerst bedankt wil graag wat meer info over deze pony omdat ik haar voor mijn dochter wil kopen en via een handelstal krijg je nooit zoveel info over verleden van een paardje ik zoek gewoon een braaf gezond ponytje
Ken die ook heeft tijdje op manege hoeveneidn in teteringen gestaan. Ze was daar telkens na 1 uurtje lopen kreupel zover ik weet. Vriendin van me rijd daar en mist haar verschrikkelijk
Monaco16
Geplaatst: 24-10-11 22:23
Ik ken Kaira heel goed. Kaira is zeker een hele lieve pony echt een leuke kinderpony (niet zo makkelijk in galop) Maar loopt idd niet helemaal zuiver. Ik hoop echt dat ze een goed pleje krijgt want dat verdiend ze echt! Het is gewoon een te lieve pony!
Mocht iemand weten waar ze nu staat zou ik het ook graag willen weten! Ze is namelijk 4 jaar van ons geweest.
Kimbey
Geplaatst: 27-10-11 13:01
Ik kan de pony niet op de site van Jansen vd Houten vinden, en aangezien ik ooit een Kyara gehad heb, ook een E pony, ben ik wel benieuwd.
Dit was mijn Kyara, een E pony. Kans is klein dat zij het is, maar wie weet.
Dit topic was omhoog geschopt en gaat op slot omdat het niet toegestaan is om informatie over paarden te vragen die te koop staan zonder toestemming van de verkoper.