Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

it_is_me schreef:Inderdaad gewoon doen. Zet een advertentie op Marktplaats bijvoorbeeld, dan zal je vast snel genoeg reacties krijgen. Ik vraag mij wel af hoe je dat dan gaat doen met voer/hooi en het afvoeren van de mest.
Urenlang sprong ik over boomstammen (in mijn hoofd was het een volwaardige springwedstrijd)
rommulus schreef:er is wel markt voor dat zou geen probleem zijn
waar je wel om moet denken zijn de vergunningen
(welk deel zit je ? het stukje veldhuizen ??)
waar je dan ook mee zit is je buren ed
tevens is het maar de vraag of jan mee wil werken, in ieder geval niet zonder vergoeding denk ik
hou ook in rekenschap dat je moet concurreren tegen aanbieders uit de buurt waarbij je volle service hebt (uitmesten, voeren etc etc )
mijn advies is .. (wand klanten zullen er wel zijn zolang jij maar goed adverteert en onder de prijs van concurrenten zit)
kijk eerst bij de gemeente wat je allemaal mag daar en wat het gaat kosten het allemaal te plaatsen
daarna zou je eerst moeten gaan rekenen
mocht je de volle service ook willen aanbieden dan zou je evt ook iemand kunnen zoeken die alles voor je doet, dus ook alle evt storingen verhelpen gezien je niet zelf in de buurt woont

rommulus schreef:tegenwoordig niet meer
moet mijn profiel nog aanpassen
er is altijd vraag naar denk aan een overnachtingsplaats voor de grotere evenementen zoals de paarden 4 daagse zijn er nog een hele hoop en op zeer korte afstand te rijden vanuit Hoogersmilde
en als ik jou was zou ik ook vragen of je buren het niet erg vinden om evt toekomstige problemen te voorkomen
succes

linnke schreef:Als je het gaat doen, laat maar weten. Ik kom wel vakantie vieren daar
ElineS schreef:Ow! Is dat in het vakantiepark waar ook een camping tegenover staat? Camping de Horrebieter? Daar heb ik vanaf mijn 4de tot 16de op gestaan, elke zomer 6 tot 8 weken. Als daar een vakantiehuis in de buurt komt, ik heb zeker interesse. De manege dichtbij is dan Manege de Boswal?
Maar het is daar in de buurt inderdaad. Alleen op een kleinschalig park. Je hebt niet eens door dat je op een park zit omdat er veel land met bomen rondom de huisjes zit. Wij kunnen dus ook geen buren zien vanuit ons huisje. Sommige mensen wonen er ook permanent.