[PG] Jalka gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miekkiej

[PG] Jalka gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 23:32

ik ben op zoek naar Jalka, een Friese merrie van 7 jaar oud. ze is nu bijna 2 maand weg denk ik. ze is verkocht vanaf het drenthse paardenrusthuis in Nieuw Schoonebeek(Emmen, Drenthe) naar een Paardenhandelaar in Vasse. Deze man heeft haar als recreatiemerrie doorverkocht. en die wil mij niet vertellen waar ze naar toe is gegaan.

Waarschijnlijk krijgt ze binnen 2 maand een veulen. ik heb haar zelf zadelmak gemaakt, reed haar heel veel,maar vanwege een enkelbreuk was ik tijdelijk nie in staat om te rijden. de eigenaar heeft haar toen zomaar zonder dat ik het wist verkocht. erg jammer allemaal.

wil haar zo ontzettend graag nog 1X opzoeken het gaat maar om 1X...

dan kan ik het afsluiten

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-03-12 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

802

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:37

Hallo,
ik ben ook op zoek naar Jalka, en schrok toen ik haar foto zag. Wij zijn officieel haar eerste eigenaar. Wij hebben haar gefokt.
Alleen naar plotseling overlijden van mijn schoonvader en schoonmoeder die invalide is geworden ( en daar stond ze altijd met haar moeder Olga) hebben we naar een goed tehuis moeten zoeken, omdat er prive nog veel meer aan de hand was. We hebben er zo ontzettend meoilijk mee gehad en overal gezocht dat ze bij elkaar zouden blijven. Toen kwamen ze dus bij het drentse rust huis. We wilde een ding dat hij ze niet door zou verkopen. En anders ons bericht zouden doen. Dan hadden we gekeken of we ze terug konden kopen of in ieder geval wilde we weten waar ze tercht kwamen omdat het heel emotioneel is. Jalka heb ik zo genoemd en ze was de trots van mijn schoonvader.Dus erg bijzonder.
Maar naar een lang verhaal krot te maken, werden wij gisteren gebeld door een mevrouw die olga had gekocht. Ze was erg aardig en mogen altijd komen. Dus toen heb ik het drentse rusthuis gemaild, wat er aan de hand was en waarom hij ons niks heeft laten weten.
Kreeg net bericht dus dat jalka ook verkocht is, en inmiddels ook al weer door verkocht is.
Ik heb ook pijn in mijn buik wat er met haar gaat gebeuren. En nu ik lees dat ze ook nog drachtig is.
Ik heb de foto van hun beide boven de bank hangen, en kijk er elke dag naar. Toen ik jouw foto's zag dacht ja dat is Jalka.
Als je nog meer wilt weten, of dat je inmiddels al wat meer weet hoor ik het graag. Wij blijven ook zoeken.
gr Priscilla /3 ;)

802

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 21:54

Je kunt wel stoppen met zoeken. Ze is verkocht naar het buitenland.
Eddy boonzaaijer heeft haar daarheen verkocht.
Dus zou ze nooit meer te vinden zijn.
heel erg spijtig.
gr priscilla.

miekkiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 16:53

ze is NIET in het buitenland...

802 schreef:
Je kunt wel stoppen met zoeken. Ze is verkocht naar het buitenland.
Eddy boonzaaijer heeft haar daarheen verkocht.
Dus zou ze nooit meer te vinden zijn.
heel erg spijtig.
gr priscilla.

NienSCHaap

Re: [PG] Jalka gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 19:13

En daarbij mocht ze wel naar het buitenland gegaan zijn, kan ze heus nog wel gevonden worden ;)
Het hoeft niet direct altijd slecht te zijn als ze naar het buitenland verkocht zijn.
Ik wens je succes met je zoektoch!