Ranch in o.a Amerika

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xbritt19

Ranch in o.a Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 18:11

Hoi iedereen!

Mijn naam is Britt en ben op dit moment 19 jaar. Ik ben net gestopt met mijn opleiding aan de Pabo aangezien het
niet datgene was wat ik wilde gaan doen.
Voordat ik aan een andere opleiding begin wil ik eigenlijk een soort van mijn droom waarmaken.
En dat is het werken op een paardenranch. Of verblijven.
Ik heb een aantal ranches bekeken maar je komt al gauw boven de $5000 uit als je daar een tijdje wilt verblijven.
Vandaar dat ik er het liefste wil gaan werken en daarna wil doortrekken naar Nieuw-Zeeland. Ik heb begrepen
dat een aantal bokt mensen al eerder gewerkt hebben op zo'n soort ranch. Zouden jullie misschien een aantal tips/adressen voor mij hebben?

Groetjes Britt!

monique_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:58

Ik heb een half jaar op een ranch in amerika gewerkt. Heb daar in de zomer van '07 stage gelopen!!
Echt iedereen aan te raden! Ik heb op een ranch gewerkt in Noord California Ricochet Ridge Ranch, waar ik o.a. ritten over het strand en door de Redwood bossen begeleid heb. Heerlijk dus hele dagen met de paarden bezig zijn en nieuwe mensen leren kennen.
Ze hadden er ook een week long riding vacations en dan was je de hele week met een groep op pad (eind vd dag kwam je wel weer terug op de ranch). Circa 50 paarden aanwezig op de ranch en dus bijna elke dag in het zadel om heerlijk met een groep het strand op te gaan! Heb daar zelfs mn grote liefde ontmoet, mn paardje Scout ... dus 1 tip, niet verliefd worden op een paard!
Nee, echt super tijd gehad daar dus als je de mogelijkheid om zoiets te kunnen doen, gewoon doen!!
Je kunt er verblijven op de ranch in een soort trailer of bij de eigenaresse in een soort studio (verwacht geen luxe hoor!). De eigenaresse woont alleen aan de andere kant van het dorp maar ik mocht haar extra auto lenen om bij de ranch te komen.
Maar daar is eigenlijk altijd wel een oplossing voor, zijn wel meer meiden die daar voor de zomer komen werken of stage lopen.
Als je meer info wil, stuur maar ff pb'tje ;)