Ik ben op zoek naar pleister/rustplaatsen die je onderweg tegenkomt tijdens een buitenrit. De rustplaats moet toegangkelijk zijn voor zowel ruiter als menner en daarbij een openbare voorziening zijn.
Wie weet er een met naam en toenaam ( graag ook waar en in welk bos bijvoorbeeld ).
In een bepaald deel van Nederland of overal en nergens?
jowien
Geplaatst: 17-05-11 15:11
Op de Veluwe en Veluwe-trail zijn meerdere adressen. Ik kom graag bij Onder de Kastanje. Je kunt daar een box krijgen voor je paardje terwijl jij even wat eet en drinkt. Menners zijn ze gewend, het is een men-manege.
Staatsbossen van St. Anthonis, Noord Brabant - Paviljoen de Heksenboom - Restaurant de Pannenkoekenhoeve
_Dune_
Geplaatst: 17-05-11 19:58
Loonse en drunense duinen:
- Café de Klinkert (voor ruiters en menners) - Café de drie linden (voor ruiters en menners) - Café de rustende jager (voor ruiters en menners) - Café Bosch en Duin (voor ruiters en menners) - Café de Roestelberg (voor ruiters, voor menners denk ik wat lastiger te bereiken vanwege een stuk flink mul zand)
Landgoed de Utrecht
- Café de Bockenreijder (voor ruiters en menners)
Silence
Je kunt ook maneges of stallen in de buurt aanschrijven Heb ik voor a.s Zondag ook gedaan tijdens een dagtocht. Kon daar ook gewoon terecht, paard krijgt paddock met water en ruwvoer en wij kunnen daan lunchen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 18-05-11 11:44
Dit zijn degenen die ik ken: Het Berghuis bij Amerongen Hotel het Roode Koper bij de Ermelose hei De Carolinahoeve in het bos bij Dieren Pannenkoekenhuis de Panoramahoeve bij Bennekom